Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Gutten min på 4 år har spist dårlig idag, uten å si noe om grunnen. Tøyset ved matbordet og gjorde at vi ble strenge. Så legger jeg ham nå isted og han klager over vondt i hodet. Han blir plutselig glovarm og mens jeg går opp for å ordne et glass vann til ham roper han at han har vondt i magen. Så kaster han opp. Deretter får jeg null kontakt med ham, øynene bare ruller bakover og han sovner. Jeg får omsider vekket ham,men får ikke til å holde ham våken. Jeg ble så redd at jeg ringte nødtelefonen. Var det galt av meg? De syntes ikke det og sjekket etter tegn til hjernehinnebetennelse. Han har ingen utslett, men nå sover han. Fikk beskjed om å følge med ham. Ville dere gjort det, eller ville dere bare dratt rett nedpå legevakta? Det er jo nattatid nå, men han er aldri trøtt før rundt 9 han så dette var skummelt.
Synne&TheTerminator Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde definitivt ringt nødtelefonen ja. Å jeg er ikke en hysterisk mamma.
Miss Foster Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde dratt ned på akutten/legevakta. Bedre både for barnet og dere at en lege sjekker det, og så kan dere evt. dra hjem etterpå. Har selv alltid dratt ned til akutten/legevakten når noe spesiellt har skjedd med mine unger, og fått noen til å sjekke de ut.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 jeg hadde gjort akkurat det samme som deg,er jo barnet ditt det står om og alle ville blitt redde i en sånn sitvasjon. håper det går bra med han..
Miss Foster Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Glemte å tilføye at det er bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite. Ta på ham klær og ta ham med du. Du er ikke hysterisk for det.
Gjest nickedokka Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Ring heller en gang for mye - det er ikke din jobb å vurdere! Og er du usikker, så ta turen. Er det unødvendig, så kan dere slappe bedre av etterpå=) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Om du ikke fikk kontakt med han, og han sovnet med en gang hva sa de på alarmsentralen da? Hadde det vært min unge jeg ikke fikk kontakt med, som sovnet slik hadde jeg forlangt en legesjekk. Jeg hadde reist på legevakten. Om dette er unormalt for ungen din (og det håper jeg virkelig det er) så tar du han til sjekk. En 4-åring "besvimer" ikke!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Hadde helt klart ringt. høres ut som min datter når hun var liten og hadde feberkramper...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 HI her..Han våknet og kastet opp igjen nå. Mest brekninger uten oppkast men. Takk for svar, jeg ble livredd. Trodde jeg mista ham., Skjelver enda
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Kan høres ut som hjernerystelse, har han slått hodet i d siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå