Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har det slik? Noen som vet hva det kommer av? Babyen min begynner å gråte bare etter en liten stund i andres hender... Blir rolig når jeg tar henne tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Det kommer av at hun eeeelsker deg!

Men ja, vi har også hatt det sånn, er litt sånn fremdeles, og han er 6 mnd nå. Men det blir bedre og bedre... Har ikke noen gode råd dessverre!

Skrevet

Hmm..jaja, det hadde jo vært verre om hun ikke roet seg hos meg...

Skrevet

Helt normalt;-) hun har jo bare vært utenfor magen din i 2 mnd og man kan ikke forvente annet enn at de vil være der de føler seg trygge.

Skrevet

Akkurat sånn er Lotte min også... Vært sånn siden hun var 8-9 uker og nå er hun 4 mnd... Veldig trist for besteforeldrene da, og litt slitsomt for meg inni mellom. Hun har sovet borte to ganger og begge gangene var det SKRIIIK i 40 min etter at jeg dro, men så gikk det bra resten av kvelden/natta og dagen etter.

Noen som har noen tips? Er det lurt å la f.eks besteforeldre holde selv om hun begynner å skrike eller bør jeg ta over med en gang da?

Skrevet

Lurer på når "mammadalt-tida" går over jeg, snuppa mi er 8 mnd og skal bare være hos meg. Andre kan leike med ho på gulvet, men prøver de å holde henne på fanget kommer geipen frem med en gang... og snur seg mot meg med et fjes som sier kom-å-redd-meg. Får ho da komme tilbake til meg, kan ho attpåtil snu seg mot "den skumle fremmende" å le! Blitt litt travelt i lengden dette her....

Skrevet

8 mnd ja... Hm... Bare å smøre seg med tålmodighet da, med andre ord:) Ingen som har noen tips til hvordan man kan få de inn på et annet spor? Noen som har en fremgangsmåte som funker?

Skrevet

Det kan være litt slitsomt, men på den annen side er det bare å nyte den tiden dere er "verdens beste" også. Plutselig er den over.

Min har aldri vært ekstrem, hun kan godt sitte litt hos andre også hvis hun kjenner dem. Men mamma er alltid best og hun vil alltid se an nye mennesker litt fra mammas trygge fang eller arm før hun tør å snakke med dem. For meg føles det ikke riktig å tvinge henne til å være hos andre, vil hun ikke så vil hun ikke. Besteforeldrene er voksne, de forstår vel sånt? Evt får de kanskje sette av litt ekstra tid til å besøke henne oftere så hun blir tryggere på dem?

Skrevet

Det er klart de forstår. Og de er sammen med henne ofte, gjerne flere ganger i uken. Lotte er også tidvis slik overfor pappan, og noen ganger er det jo slik at noen andre må ha henne - eksempelvis har jeg hatt litt problemer etter fødsel og skal inn og operere (snitte opp litt:)) neste uke - da må hun jo være sammen med andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...