Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hvor satt smerten og åssen var den? Kom og gikk el konstant? Jeg går rundt med murring/vondt ved siden av navelen på høyre side,men det kommer og går,er der kanskje 1 uke for så å forsvinne i 1 uke..Og noen ganger går det bort om jeg får ut litt luft,men kommer fort tilbake... Har vært hos legen og han mener det er irritabel tykktarm,men syns det er rart hvis det sitter i på 1 plass hele tida,men jeg begynte å tenke på cyster og sånt...Men det hadde kanskje legen nevnt hvis han trodde det var det...Men skal til legen om 3 uker så jeg kan jo spørre...
Laybik Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Jeg har hatt cyste på eggstokken, men jeg ante ingenting om det før jeg en ettermiddag plutselig bare fikk mer og mer vondt i magen på venstre side, midt mellom navlen og hoften ca tror jeg. Jeg var først på legevakten, men de skjønte ikke hva det var, så var jeg på sykehuset og der fant de ut at jeg hadde en cyste på 10cm på eggstokken som hadde stoppet blodtilførselen til eggstokken. Jeg ble operert samme kveld, da fjernet de både cysten og eggstokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå