Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Føler av og til at guttene går med det samme hele tiden. De vokser jo så himla fort at når jeg først har kjøpt noe til dem har de vokset ut av klærne uken etter... Så føler jeg meg så kjip som bare kjøper "billige" klær til dem, det er jo fine klær men ikke så spennede... Man skal jo ha dobbelt opp av det meste og det kan jo grave godt i lommeboken. Det sies at barneklær ikke blir slitt, men her i huset blir de det for jeg har ærlig talt ikke så mye klær til de. Kjøper det de trenger og ikke noe mer... Er det flere som tenker som meg?
Silvia Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Tenker litt som deg ja. Lommeboka blir jo så tom ellers. Vi er heldig å arve litt fra søskenbarn også da. Men de er ikke tvillinger, så da arver vi bare ett av hvert plagg. Det er jo litt artig at tvillinger er likt kledd, men det er ikke jeg så nøye på. Noen plagg kjøper jeg inn en av hver til jentene, så har vi det vi arver i reserve. F.eks kan kjøpe to like "bjørnedresser" fra H&M til jentene, også har vi de eventuelle dressene vi arver til skift, hvis en av dem skulle gulpe eller søle noe annet ut over dressen. Jeg kommer også til å ønske klær til dem i julegave og bursdagsgave. Spesielt ullklær. Bruker det på dem hele tida nå, og det er jo ganske dyrt. Heldigvis har vi et par strikkebestemødre i familien også
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Handler egentlig litt mye klær til dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå