Gå til innhold

Lei mannen min til de grader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hvert sammen i 4år og gift i 2 av de og vi har 2 nydelige barn sammen;)

Men er blitt så utrolig lei han,han har gått hjemme med meg nå i 2år pga sykdom,jeg har jobbet litt mellom svangerskapene og det har hvert herlig.

Men nå som nr 2 er kommet og jeg bare er med barna og han hele dagen og aldri får noe alene tid så holder det på og klikke for meg.

jeg tar med barna ut på dagen så han skal få slappet av og når kelden kommer så skal han sitte oppå meg.

Syntes det er frustrerende at jeg aldri får en liten time for meg selv,jeg respekterer jo han men andre veien er det ingen respekt.

Når han er hjemme klager han på hva jeg ser på,at jeg sitter i tlf eller på datan og dette er tingen jeg koser meg med når barna er i seng og han ute med en kamerat..

noen som har noen råd for og få litt alene tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1: Si det rett ut. Hardt og brutalt. På tide å våkne opp.

Nr 2:Dersom han er hjemme på dagtid, så kan vel ha ta barna litt? Dra ut dagtid, som kveldstid til venninner, familie gå kino, kafè. Reis på en helgetur med venner eller familie - uten mann!

Man trenger tid alene. Alle skjønner det, sikkert mannen din også, men han trenger kanskje å få det i klartekst.

Skrevet

prøvd og si det i klartekst,men får bare slengt i tryne at jeg får ikke kaste han ut?? kaster han jo ikke ut spør om en time alene..

han klarer ikke ta seg av minsten pga amming og han er en skikkelig mamma gutt så eneste muligeten er etter at de har lagt seg.

han tar seg av eldstemann og er kjempe flink til det.

er veldig sliten nå og har ikke krefter til noe ekstra lenger,men han vil ikke forstå.

Skrevet

hi her igjen

nå kommer han søren meg og forteller at han har sperret internetten for vi har ikke behov for den,for da sitter jeg bare der og han får ikke være hjemme..

"drømmer meg bort til karibien jeg nå" orker ikke mer...

Skrevet

Han har sperret internett, men du er her...snodig :-)

Gå deg en tur du, luft er fint.

Skrevet

ja det står på hans navn så da kan han vist det...

det tar vel tid da e-posten virker ihvertfall ikke så da tar det vel ikke lang tid før selve internetten er vekk også.

Skrevet

fy flate for en egoist.. eller er det sånn at du sitter på nettet heelee tiden?? ;)

kan ikke du få internett i ditt navn da`?

Skrevet

hun skrev jo at han sa nå at han skulle si opp nettet. uansett så kunne hun jo ha sittet hos noen andre vettu ;)

Skrevet

jeg sitter hjemme og håper ikke han har hvert så dum at han har sagt det opp,men den som venter får se.

sitter på nette når barna har lagt seg for og sjekke e-post,dib og facebook.

det er ting jeg ikke gjør når barna er våkene.

han sitter jo på pst3 og nett og tv hele dagen lang...

men får logge av og se på robinson å han blir litt glad igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...