Elin1980 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er 18 + 1 i dag og har de siste dagene kjent mye " liv " i magen, ganske langt nede. Kjennes ut som at noen stryker meg på innsiden av magen, så jeg har tenkt at det kan være gutte babyen jeg kjenner.. Men det er liv veldig ofte, så jeg har begynt og tenke at det kan være noe annet??? Men luftbobler kjennes det ikke ut som..ikke vet jeg noen som vet?? eller kjenner seg igjen?? Er jo veldig behagelig, hvertfall hvis det er babyen jeg kjenner
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tenker som så at dersom det er "bevegelser" kun inne i livmora så er det sannsynligvis babyen, men om det like før eller etter også bobler litt på sidene så er det bare luft. Er virkelig ikke lett å kjenne forskjellen.... jeg blir litt skuffa innimellom. Er 2.gans og 14+1 og håper jo å kjenne liv allerede. Men tror jeg bare har kjent kanskje 3 spark hittil.
Elin1980 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Men er det normalt og kjenne så mange " spark " så tidig som jeg er da? for jeg kjenner det flere ganger på dagen og kvelden. Det kommer ikke noen bobler etter det, men det er som du sier sikkert vanskelig og kjenne forskjell Gleder meg til jeg kjenner det garantert hehe
my&bebis Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det er sikkert spark du kjenner, det er ganske vanlig at man kjenner de første sparkene rundt uke 18. Jeg har kjent mye spark hver dag, flere ganger om dagen siden slutten av uke 15
Nea og juniors mamma Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er selv førstegangs og begynte å "kjenne etter" allerede i uke 15-16. Det var imidlertid ikke før i uke 17 at jeg var sikker på at det var liv jeg kjente. Siden da har jeg kjent spark hver dag på forskjellige tider på døgnet. Lokalisasjonen er "langt nede" hvor jeg kjenner livmoren så det er ingen tvil. Synes du skal glede deg over det du kjenner og sparkene vil bli tydeligere for hver uke som går
Elin1980 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 Åhhhh tusen takk for svar alle sammen Jeg er nå ganske sikker på at det er lille gullet jeg kjenner ja !!! For det er langt nede...Jippi !!!! Kjente det første gangen for litt over en uke siden, så har det bare blitt mer og mer for hver dag...Jeg begynner nesten og grine av glede jeg hehehe...Veldig sentimental for tiden ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå