Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Spør her også, jeg.. Vet ikke om vi får gutt eller jente, men liker dette overnevnte navnet utrolig godt, og regner kanskje med at vi går for det (eller Adele) om det er jente vi får. Hvilken skrivemåte foretrekker du? Storesøster heter Ava.. Synes Ava og Lily står pent sammen, men liker den doble L'n ellers vil kanskje folk si "Liily" og vi vil jo ha "Lill-y" - om dere skjønner - dette regulerer jo uttalen litt.
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde skrevet det som Lilly var det min datter! Lily uttales jo som du sier: Liily. Lykke til med valget!
Skurvelurven Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde gått for Adele;) Men Lilly hvis dere vil ha en Lill-y:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville valgt Lilli eller Lili.
du og jeg og vi to Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Lilli! Eller Lilly. Nei - Lilli må det være;)
Kamomille Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Lily! -i eller -ie ser snodig ut for meg.
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Lilly. Må jo ha dobbelkonsonant, eller blir uttalelsen heilt merkelig. -ie endinger er eg ikkje så glad i og Lilli så rart ut på papir. (ikkje så saklige begrunnelser akkurat, men dog)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Du vet jeg er partisk til det navnet da vi valgte Lilly med dobbel konsonant ) Vi er veldig fornøyd med valget og får mye skryt. Jeg har også familie i USA og de syntes det var kult at vi stavde det litt anderledes enn "over there". Uannsett stavelse er Lilly deres lilje ) Lilly og Ava er også en fin kombo.
OsloMor Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Den fineste versjonen er Lili synes jeg, det har jeg som potensielt navn på en fremtidig unge:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk for svar, folkens. Dere har gjort meg LITT klokere :-D
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Nydelig navn! Lilly får min stemme
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 Lilly eller Lilli (uttaler de ikke likt, så er to "forskjellige" navn i mine øyne da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå