Gå til innhold

gruer meg til jobb imorgen...


Hemmeline

Anbefalte innlegg

I helgen har kvalmen slått inn for fullt her... det eneste som hjelper er å ligge HELT ROLIG og uten støy og uro rundt meg. Jeg spyr ikke, men når jeg beveger meg så blir jeg så kvalm at det nesten svimler for meg.

 

Må si jeg gruer meg utrolig til jobb imorgen...har en både stressende og støyende jobb. Må jo bare håpe at man klarer å bite tenna sammen og komme seg gjennom dagen...

 

Flere som er litt utslåtte av kvalmen for tiden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også plaget av kvalme, er 6 uker på vei nå. Tror ikke det blir så lenge til før jeg må få meg sykemelding. Har en fysisk krevende jobb.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er også veldig plaget av kvalme. Som deg, kaster jeg ikke opp, men bare går rundt og er så kvalm at jeg tror at jeg kommer til å kaste opp hele tiden. Eller rettere sagt, kvalmen kommer i bølger gjennom hele dagen. Var sykemeldt forrige uke, for da var det bare helt forferdelig. Hjalp litt med en uke på sofaen, men det deprimerende er at jeg kom tilbake på jobb med 100 uleste mail i innboksen, en kjempebunke med papirer og utallige meldinger fra Sentralbordet om folk som hadde forsøkt å få tak i meg.

 

...jaja, sånn er det når man er borte en hel uke fra jobb....Har ikke vært det før, og ser at det er ikke heldig for meg å være det.. Jeg vurderer heller å få litt redusert arbeidstid en periode dersom det skulle bli like ille igjen...

 

Men du får se an formen din fremover. Ikke noe poeng å presse seg unødvendig nå. De fleste har forståelse for situasjonen, og mest sannsynlig varer ikke kvalmen så lenge :)) (bank i bordet)

 

Lykke til og god bedring med kvalmen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke gøy å være kvalm altså... er litt opp og ned men det går greit. MEN gruer meg veldig til helga... skal på seminar med jobben og jeg vil IKKE at de skal vite noe enda. Det kommer til å bli alkohol og jeg aner ikke hva slaks dårlig unskyldning jeg skal bruke. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til "hvordan lure menneskene rundt" i en alkoholsituasjon (føler nå jeg har pønska ut det meste)

 

Testa ut metoden med å putte alkoholfri rødvin på rødvinsflaske (med skukork) i helga.. det funka veldig bra. Tror ingen fikk mistanke. Klarte til og med å sette oss i bilen etter festen, usett. hihi (surt å bruke hundrevis av kroner på taxi liksom)

 

I helga skal jeg på hyttetur med jobben. Og tenkte da å alliere meg med sjefen. Må jo fortelle henne dette snart uansett. Tenkte å si at jeg går på antibiotika pga infeksjon til resten av gjengen (den er tynn.. men dog).

 

Ved evt. bar er det jo lurt å alliere seg med bartenderen.. som lager fine, flotte alkoholfrie drinker til deg.

 

Har også tatt "drakk i går, sliten i dag"-metoden og "må kjøre bil etterpå" men de funka nok ikke så bra. Er en skokk med venninner som er bom sikker på at jeg er gravid og fritter meg ut i det uendelige. Men hadde da knapt kommet meg over sjokket selv.. så ville jo ikke si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...