Gå til innhold

Stokke Sleepi-sengen, verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er sååå fin. Starte med den lille søte sengen, så bygge ut etterhvert.....

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg SKAL ha den!!! Elsker den senga, skal ha den lille på stua istedet for vogge:-)

Skrevet

Ja, verdt kvar krone. Fantastisk seng i tillegg til at den er fin. Vi har aldri hatt den montert som den minste varianten, men rullet heller sammen ei dyne og la rundt kantane i starten. Skal snart i bruk til nr 2.

Vi var kjempeheldige og fekk kjøpe ein utstillingsmodell og fekk heile senga til 4500,- Verdt å ta en tur rundt å sjekke om der er liknande tilbud nokon plass.

Skrevet

Har kjøpt å skrudd opp:) mangler bare den lille til å legge i :P hehe.. kjenner jeg er kjempe fornøyd med valget vertfall. Kjempe fin seng, og genialt at den kan brukes over en lengre periode :)

Skrevet

Har denne senga og er STORFORNØYD med den. skal ha maken til nestemann så de begge kan ha lik seng. Har allerede minidelen, så hopper over det trinnet denne gangen..

Synes vesla er litt liten til juniorseng ennå, men den har hun "fått" i dåpsgave, så mulig vi prøver tilvenning når spiren kommer..

*host host*Maria med baby i magen<3 ;)

Skrevet

For meg er den verdt pengene så lenge man bruker den lille sengen. Når den blir normal i størrelsen, er den ikke så mye mer spesiell enn en annen sprinkelseng, spør du meg.

Noe jeg ikke er så fornøyd med er hjulene. Synes de kunne vært finere og bedre!

Skrevet

Jeg har kjøpt Stokke sengen med mini-kit og synes den er verdt hver krone. Enkelte møbler er klasikere og like kjekke å ta fram igjen hver gang det blir bruk for dem.

Mine foreldre har hentet fram Stokke Tripp Trapp stolen jeg hadde da jeg var liten. Jeg hadde også to jær-barnestoler som er like fine og akkurat maken de som selges i dag. Jeg synes det er veldig stas å kunne ha dem på barnerommet nå.

Og dersom man ikke skulle ønske å beholde sengen når den ikke trengst lengre, er det alltid lett å videreselge designklassikere. De holder seg ganske godt i pris også.

Skrevet

Jeg skal hvertfall ha den:) Er jo så nydelig den lille senga:)

Skrevet

He, he, den er kjempefin, og alt det der, men for å være helt ærlig hadde jeg nok ikke giddet å bruke så mye penger på en sprinkelseng en gang til...;-) Det er liksom... ja, en seng, rett og slett. Mulig jeg tenker mer på økonomien i dette svangerskapet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...