Gå til innhold

Hvis samboere din var HELT i mot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at du skulle tattovere deg, men du hadde et sterkt ønske om en.... Hadde du tatt hensyn til han da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Skrevet

tror ikke det nei,viss det hadde vært viktig for meg så hadde jeg nok gjort det likevel,men vanskelig og si når vi ikke har det problemet:)

Skrevet

Nei ikke i det tilfelle der.

Min kropp, jeg bestemmer!

Skrevet

Nei og hvis han ikke hadde akseptert det, hadde han ikke vært min samboer heller(hadde ikke gått fra han men vi hadde aldri blitt sammen)

Skrevet

Det spørs vel litt hvor sterkt ønsket mitt om å få en hadde vært i forhold til ønsket hans om at jeg skulle la være.... Jeg sier fra til samboeren min om hva jeg liker og ikke, men det er jo hans valg om han velger å følge det eller ikke. Noe følger han, andre ting ikke....

Skrevet

Nå er tattovering omtrent det siste på jord jeg har tenkt å anskaffe meg..

Men det er klart om mannen hadde syntes det var totalt turn off, så hadde jeg nok latt det telle med i totalvurderingen av om jeg skulle anskaffe meg det...

Skrevet

Jeg hadde vurdert å ta hensyn til han...hehe...men til syvende og sist ville jeg nok gjort det uansett.

Skrevet

hva og hvor skal du ha tattis...

og hva er arrgumentene hans...

Skrevet

Nei

Skrevet

Ja selvfølgelig! Jeg forandrer ikke drastisk på utseende mitt uten å spørre han og han tenker på samme måte.

Jeg hadde blånektet om han hadde sagt at han ville barbere vekk alt håret på hodet for eks..

Skrevet

Hei, jeg har lyst på en lilje på foten (risten) Slik at man kan se den når jeg går med åpne sko.. Han sier det er skikkelig turn off, og at han vet jeg kommer til å angre

Skrevet

Det er ikke tilfelle her da, men hadde det vært det ville eg vite hvorfor han var i mot det, og kanskje vurdert å ta en liten istedet for en stor, og kanskje på et mindre synlig sted enn først tenkt.. Nå ha no eg en bitteliten tatto, og mannen min har to...Eg e ikkje helt enig i at han vil fylle armene sine, men som noen sier... Det er hans kropp, ikke min..

Skrevet

Kommer helt ann på..

Om det hadde vært snakk om en stor en så hadde jeg nok ikke gjort det.. Men en liten en så hadde jeg nok det..

Skrevet

Selvsagt.

X'en min tok en uten at jeg visste det, og det såra meg noe helt sinnsykt, for han visste hvor stygt og whitetrash jeg syns det er. Noe annet hadde det vært om han hadde fra før av altså, det kan man jo ikke gjøre noe med.

Skrevet

Forandre drastisk på utseende??

Kommer vel helt an på størrelsen på tatoveringen det vel?? og ikke minst hvor tatoveringen skal være ?

Uansett hadde jeg driti i om mannen min hadde likt det eller ikke..

jeg bestemmer over meg selv!!!!!!!

Skrevet

Instinktivt så gjekk eg for: nei, det er min kropp. Men egentlig så trur eg at eg hadde tatt meininga hans til etterretning.

Skrevet

nei, det tror jeg ikke??? eller.... ikke hvis det var viktig for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...