Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg var ikke kvalm med mini.. Så akkurat dette var ikke ventet og jeg begynner og bli ganske lei.. jeg har ikke kastet opp en eneste gang... Og noen få dager er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt, men de fleste dager så er konstant småkvalm eller veldig kvalm.. Sånn at jeg nesten svetter i munn og kjenner jeg har det helt oppi halsen.. Spesielt hvis jeg begever meg når jeg blir kvalm blir det verre.. Er i uke 13 i morgen.. Når forsvant denne kvalmen hos dere?? Kan ikke sammenligne med mitt forrige svangerskap da jeg ikke var kvalm en eneste dag med mini..
2SmåTroll Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 kvalmen forsvant hos meg begge gangene da de ble født.
mumtobe09&10 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Blekkis: Jeg har det akkurat som deg, og er 12 uker i morgen. Krysser fingrene for oss begge om at det gir seg snart
Leirha Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Da jeg var rett over halveis i svangerskapet.
mamiladi Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Sånn ca i 5 mnd. Da hadde jeg noen få fine uker :-), før bekkenløsningen satte inn for fullt....
OneOfTheBoys Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Den dagen uke 12 begynte! Skikkelig etter boken med andre ord!
nickoline og supermann Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 her spydde jeg til siste ri!
♥Andrine♥ Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Den forsvant da jeg fødte gullet...
flashdancepants Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg var av-og-på kvalm frra uke 6 til uke 10-11, tror ikke det var noe etter det. Var mest uggen, egentlig, kastet heller aldri opp. Etter uke 8 hadde jeg fin matlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå