magen vokser!! Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 holder på å bli gal jeg... ikke har hun gratulert oss med graviditeten... hun er i mot vår barne oppdragelse som vi har på min samboers datter. og kjeftet oss huden full forran barnet... (hun var veldig tøysete og kastet maten på gulvet) så vi tok henne med ut på gangen og forklarte at dette ikke var lov,før vi da gikk inn igjen og spiste ferdig) det endte opp med at sviger mor begnte og grine da jeg spurte pent om vi kunne snakke om dette når datteren ikke var der.. hun henvender seg da til min kjære og sier at dette er ditt ansvar siden det er DIN datter..... hun snakker ikke med meg så lenge hun kan slippe unna. det er bare kaldt og ubehagelig og være i nærheten av henne... og oppi alt lyser hun opp når hun snakker om sin forrige svigerdatter. det hender også at hun ringer hun noen ganger... og den forrige svigerdatteren ringer også min svigermor for å snakke... seinest i dag var vi på midsdags besøk hos mormoren til min kjære. der var alle samlet. jeg begynte og hinte om at mormoren skulle bli oldemor igjen,men da byttet svigmor tema fort.... og så spurte mormoren om år vi skulle gifte oss snart siden vi er forlovet.da svarte svigermor...NEEEHEI. det skal de ikke.... skulle ikke få svare selv......vi har jo dato og alt klart...... dritt kjerring...
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 hmm.. men sa du det likevel til mormoren da? eller lot du svigermor briljiere? for du må bare ikke la deg overkjøre.. vis at du bestemmer selv. ikke la deg trøkke på.. jeg hadde bare avbrutt henne å svart på spørsmålet selv. sier ikke at du lar deg bli styrt av henne. rart hvilke rar makt visse folk får over en bare med å oppføre seg uretferdig. hva sier mannen din da? han har faktisk et stort ansvar siden det er hans mor..
magen vokser!! Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 han har ikke sagt ett ord og heller ikke kommentert det i ettertid... jeg kom ikke til orde i hele tatt jeg ..så ikke vet hun at vi venter en liten en og ikke at vi skal gifte oss....
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 hva med å bare ta ordet? åssen tror du det hadde fungert? eller så kan du jo kansje lage en fin overaskelse til mormoren. så trenger ikke svigermoren din å vite at du sier det engang. har du fortalt samboeren din hva du føler da?
magen vokser!! Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 har prøvd en gang.men det gikk ikke så bra... han tok det som ett angrep på seg... men må vel bare manne meg opp og snakke med både han og henne.. mormoren er bare så herlig...synd at ikke svigermor har arvet noe fra henne....hehe men får prøve igjen i morgen,enda ett nytt familie selskap da.... vært sånn lenge men har toppet seg etter jeg ble gravid. sikkert hormonene som hjelper til.. og så skal de hit og feire jul i år å...får se om jeg klarer og vri meg unna... for meg er julen noe spesielt men for de ikke noe som helst.. gud som jeg syter....men hjelper og få det ut.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 her kan du "syte" vettu syns jo ikke at du gjør det da men.. for jeg hadde nok eksplodert hadde det vært meg. har snakket med samboer om akkurat dette. at vi må støtte hverandre visst noe sånt skulle skje.. jeg er så heldig å har noen gode svigers da. her er det heller min egen mor som kan være litt rar mot meg hehe.. jeg lar meg jo ikke pille på nesen da.. lenge har dere vært sammen da?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 da blir vel mormora lei seg og ikke kunne få viteom baby og bryllup da vel.hadde besøkt hun uten svigermora og fortalt også prøvd og komme tilordet.har hun sånn makt at ingen tør og si at hun må ti stille.at dusnakket eller andre.må vel leggemerke til det vis du ikke får snakke.svare eller komme til ordet.ekssvigera til mannen min ringte ofte mannen min og det varte i 2 år det og det fant jeg ut a rett før de sluttet med det.dårlig gjort av mann også og av hun,men den dattera hun si var ikke helt god da,så kansje eks sviger prøvde å pynte på og sånt.for for ei bitch ja,men heldigvis lenge sia nå. lurt å fortelle det uten hun og en dag,så skjønner hun og lærer.og prøv og kom til ordet og snakk med sambo om det og få han til å si noe.fortell og du føler og mener.tydeli redd for sin mor da.han får ta ordet når du ikke kommer gjennom da.
magen vokser!! Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2008 vært sammen 1,5 år...og gravid i 4 mnd. faktisk 3 gangen.mistet to ganger,noe som svigermor vet.men ikke sagt etteneste ord om det heller. normalt hadde jeg også eksplodert..men prøver og være den snille svigerdatteren... min familie sliter også og komme innpå henne.og føler seg uvell når de møtes.hun er rett å slett kald mot de. og det sårer jo enda mere..når det går utover andre..
magen vokser!! Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2008 har faktisk tenkt på å si til svigermor at jeg syns det er synd vi ikke har bedre kontakt og at jeg vil bli bedre kjent med henne... men ser bare for meg en kald skulder... tror faktisk hun er "sur" på meg for at jeg kom inn i bildet. for før det,var barnebarnet veldig ofte oppe hos de. siden min kjære jobber masse.. men nå er hun jo selvfølgelig her hos meg:) de er egentlig utrolig heldig.for de ser henne minst en gang annen hver uke..så de skal ikke klage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå