Gå til innhold

3D-UL på nye A-hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge til jeg skal på rutineultralyd på A-hus, og der har de 3D, vet jeg, men bruker de den på rutineultralyd'en? Eller er det noen som har fått dersom de har spurt pent? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også lurt på det samme. Kollega på Ul i sept (på nye ahus) fikk det ikke. Håper inderlig de bruker det nå!

Skrevet

De brukte det ikke på meg når jeg var der for 4 uker siden. Jeg var på nye ahus på ultralyd.

Skrevet

Æsj! *hehe*

Hadde jo vært veldig moro å sende et slikt bilde til pappaen som er på utenladsoppdrag...

Kanskje jeg skulle ringe og høre om de kunne gjøre et unntak ;-)

Skrevet

Har ikke vært på A-hus på ul,men var på kongsvinger og der har de 3D, fikk se det samt 4D. Så skulle nesten tro at når de har det utstyret så bruker de det.

Var kjempe moro, oxo er det så klart og tydelig. Syns faktis 2D var hakke bedre enn 3D, man hadde vel laget meg et bilde i hode selv på hvordan 3D skulle være.

Skrevet

Hehe. du får høre da vet du.:)) Jeg har bestilt meg 3 D ultralyd i uke 27 i sandvika jeg da:)

Men vanlig ultralyd bilde kan du jo også sende til pappan. Blir bra de også:)

Skrevet

De mener jo at det er lettere å se det de skal se etter på vanlig 2D ul. Det er kanskje derfor de ikke bruker 3D ul selv om de har det. Var selv på nye A-hus og fikk ul i september, og det var vanlig. Veldig skarpe og fine bilder da, siden utstyret er så nytt og fint =)

Skrevet

Nei, de bruker ikke 3D når de tar rutineultralyd på nye AHUS. De ser ikke det de skal se etter med 3D undersøkelse, de må bruke 2D. Ingen i min treffgruppe på 6 personer fikk 3D da vi hadde vår ordinære UL de siste 2-3 ukene.

Men det er jo flunkende nytt og fint utstyr, så det blir klare, fine bilder.Jeg så masse da jeg var der for halvannen uke siden. Jeg kunne tom se at hjertet var delt opp i riktig antal kammere osv. Fikk kjempe fine bilder med hjem også!

Så bare å glede seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...