Gå til innhold

Andre anonyme som ikke vil si enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kjent nick både på bim og dib, og er nå gravid med nummer 2. Er så nytt, bare 6 uker så vil ikke gå ut med nick ennå.

Andre i samme situasjon?

Skal si det til familie neste uke, men venner og alle andre, samt alle på dib må vente til 2 trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.gangsfødende,og er i dag ganske nøyaktig 5 uker på vei (5+0). Fikk en positiv test for 5 dager siden,og har selvfølgelig fortalt det til samboeren min,og ei venninne som vet om våre planer. Hun er selv "prøver".

Jeg er veldig utsikker på hvor lenge vi skal vente med å si det,men tror iallefall at jeg dryger det til etter at jeg har vært hos legen (skal dit den 14.). Kanskje jeg t.o.m. vente et par uker etter det,men så SKAL vi fortelle det! Har såååå lyst til at "alle" skal få vite det :P

Selv er jeg ikke så "kjent" her inne,men har et par venninner her,så derfor velger jeg enda å være anonym ;)

Skrevet

han har fortalt sin familie...men ikke jeg enda..vil vente litt:)

Skrevet

Jeg fikk positiv test på mandag, med vår første :) Har termin 10.juni, så det blir vell uke 5. Jeg fortalte det til foreldrene mine dagen etter. Og nå i helga fortalte vi det til hans foreldre og våre søsken. Litt tidlig, men vi klarte ikke å vente :) Venter litt med venner da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...