meg vel Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 hmmm, er det bare meg som er så fryktelig trøtt? Sånn ca hele dagen, tenker bare på å gå og legge meg, og kunne helt ærlig sikkert sovet 48 timer i strekk! Er 10 uker i dag, kan ikke huske at det var slik forrige svangerskap. Noen flere? Noen som har tips til "hvordanholdesegvåken" ?? Sånn bortsett fra det, er det jo helt fantastisk å være gravid igjen, klarer nesten ikke vente til jeg kjenner liv :-)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 uff jeg å trøtt hele tiden selv om jeg sover en hel natt uten og være oppe, så er jeg like forbaska trøtt 24/7.. jeg venter 2 og ikke noe godt og gå sliten hele tiden jeg er begynt på min siste uke nå i 1 trimester
mortilgutt Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ååååå.....Eg er i veke 5 og er veldig trøytt, så eg treng ikkje venta at eg vaknar til endå altså....Eg har og to i magen......
Ayka 09+13+14 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er også veeeeeldig trøtt,men er full av energi fordi Merkelige greier,det der... Er ikke sånn sove-trøtt,men sliten-trøtt. Og selv om jeg er slite-trøtt,så har jeg energi nok til å få gjort unna både det ene og det andre. Ser nå i etterkant,etter at jeg fant ut at jeg var gravid,at denne trøttheta var en av symptomene (i tillegg til oppblåsthet) på at jeg var gravid,men tenkte selvfølgelig ikke over det da Min mor har fortlat meg at det eneste hun "plagdes" med under svangerskapet,var trøtthet...så enn så lenge så har jeg et ganske likt svangerskap som henne
Svale <3 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Er også kjempetrøtt! Var i begravelse her om dagen, holdt på å sovne... Ikke spesielt morsomt. Er fryktelig slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå