Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm, er det bare meg som er så fryktelig trøtt? Sånn ca hele dagen, tenker bare på å gå og legge meg, og kunne helt ærlig sikkert sovet 48 timer i strekk! Er 10 uker i dag, kan ikke huske at det var slik forrige svangerskap. Noen flere? Noen som har tips til "hvordanholdesegvåken" ??

Sånn bortsett fra det, er det jo helt fantastisk å være gravid igjen, klarer nesten ikke vente til jeg kjenner liv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff jeg å trøtt hele tiden selv om jeg sover en hel natt uten og være oppe, så er jeg like forbaska trøtt 24/7.. jeg venter 2 og ikke noe godt og gå sliten hele tiden jeg er begynt på min siste uke nå i 1 trimester

Skrevet

Ååååå.....Eg er i veke 5 og er veldig trøytt, så eg treng ikkje venta at eg vaknar til endå altså....Eg har og to i magen......

Skrevet

Jeg er også veeeeeldig trøtt,men er full av energi fordi :P Merkelige greier,det der... Er ikke sånn sove-trøtt,men sliten-trøtt. Og selv om jeg er slite-trøtt,så har jeg energi nok til å få gjort unna både det ene og det andre.

Ser nå i etterkant,etter at jeg fant ut at jeg var gravid,at denne trøttheta var en av symptomene (i tillegg til oppblåsthet) på at jeg var gravid,men tenkte selvfølgelig ikke over det da :) Min mor har fortlat meg at det eneste hun "plagdes" med under svangerskapet,var trøtthet...så enn så lenge så har jeg et ganske likt svangerskap som henne :P

Skrevet

Er også kjempetrøtt! Var i begravelse her om dagen, holdt på å sovne... :( Ikke spesielt morsomt. Er fryktelig slitsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...