Gå til innhold

Vannet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ett fryktelig dumt spørsmål, men er førstegangs og dermed ikke så erfaren. Plutselig mens jeg sto og lagde middag fikk jeg en rar følelse, og gikk på do. Da var det bløtt gjennom trusa mi, men ikke noe mer enn det. Har alltid tenkt at dersom vannet går er det mye, men kan det være vannet som er gått?Har termin 13okt, men vet at denne terminen er minimum en uke for sein mtp når vi hadde sex. Slimproppen min gikk torsdag..Hva ville dere gjort?har enna ikke kjent noen smerte, burde jeg ringe føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennet trenger ikke nødvendigvis gå som en foss.Det hender at man kan bare lekke litt fostervann også.Det er ikke alltid en kvinne kjenner det en gang om vannet går i dusjen eller på do. Men det kan jo også være utflod da, det kan til tider sammle seg litt og komme ut slik at det gjennes ut som om det "drypper" litt.. Men jeg tror nok det er lurt og ringe inn til føda ja. Ofte pleier vannet og gå kort tid etter at slimproppen har gått, og du er jo ikke langt unna terminen din.. Skal krysse fingrene for deg, og Lykke til!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...