tuppa prøvd lenge Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 ser det er veldig mange nye her inne:-) jeg har egentlig vært her inne en stund men har bare ikke vært aktiv her inne på noen måneder. jeg begynte å prøve i mars og etter den gang så har mensen vært langt på tur i bloksberg for å si det sånn...mensen har kommet og godt som den vil så vi ga opp å prøve og bestemte oss for å ta det som det kommer.når man ikke aner når man har el, da er det vanskelig å treffe blink. har snakket med 2 leger og gynekologen min og de sier alle sammen at de tror jeg var gravid i mars ettersom jeg fikk svak positiv test(men pluss tegnet forsvant)2 ganger på rad. har også alltid hatt regelmessig mensen før mars. mensen er fortsatt helt på bærtur og gynokologen min skal gi meg noe medisiner hvis ikke mensen er normal denne syklusen. jaja...det var litt om meg:-) ville bare si hei til dere alle nye og gamle og ønske dere masse lykke til!:-) kommer nok ikke til å være så mye her inne nå heller men ville bare hilse på dere alle sammen.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei på deg! Du får ha lykke til du å. Håpe du slipper å være her så lenge som meg. Ikke noe moro.. Har du skrevet deg på presentasjonsrunden vår? http://www.dinbaby.com/forum/thread/138812320 Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå