Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Her er det så å si lyn og torden hele dagen. Den tidligere så fornøyde gutten vår oppfører seg nå som en hormonell tenåring.......flere som har sinte 6 åringer? Tenker at overgangen til skolen sikkert har vært slitsom, men han ser da tilsynelatende ut som om han har glidd greit inn.......hmmm, ikke lett å være liten:-)
3nydeligesmå Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Er akkurat det samme her.Er passe fortvila innimellom.
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Godt å høre at det er sinnatagger flere steder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå