Gå til innhold

hva har dere på dere i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg har joggebukse, singlett og en fleecegenser..

Ordentlig søndagsklær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same as usual, dvs jeans og singlet. Har hatt fleecegenser på, men nå fyrer vi og da ble det for varmt.

Skrevet

svart jeans, svart tunika med svart sjerf rundt halsen....dystert...hehe:))

Skrevet

Jeans og en hvit, lang t-skjorte. Har akkurat kommet inn døra etter en tur på lekeplassen, og da hadde jeg på meg ullundertøy, fleecejakke, overtrekksbukse, bergans jakke og ullvotter. Og enda frøs jeg. Har heldigvis hentet ved i dag, for nå er det straks vinter. :o)

Skrevet

Her er det mojeklær som gjelder når kroppen ikke er helt i form. Så jeg har på meg en lyseblå mojebukse i velour og hvit t-skjorte. Ikke veldig fansy akkurat.

Skrevet

Sort bukse og hvit tunika

Skrevet

Jeg har på en hvit ribbet myk bomullsbukse og svart t-shirt.

Er litt syk enda, og siden jeg ikke har sovet i natt tok jeg bare det som lå på badet.

Må nok skifte på senga og dusje imorgen og da kommer nok jeansen på igjen =)

Skrevet

Ei grønn mamma pirat bukse og en mammatopp, gleder meg sinnsykt til å kunne gå med normale klær igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Svart bukse, singlet og jakke i ei slags rosafarge. Liker den egentlig ikke nok til å bruke den på jobb - men hjemme er den helt okei.

Skrevet

Nå når jeg sitter i sofaen har jeg på meg ull longs og t-sjorte. Når vi etterhvert skal ut tar jeg på meg dongeribukse og college genser. Samt vinterjakka og joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...