Gå til innhold

Da kom TR, 9 dager etter IKM :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske skuffet, men har jo ikke hatt noen symptomer på noe som helst de siste to ukene så var vel ikke noe annet å vente.

 

Men i neste pp, da SKAL jeg bli gravid! Dermed basta!!

 

Håper bare på en litt kortere syklus, denne var på 46 dager, altfor lang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit, Karri... Men nå kan du i hvert fall begynne å se fremover igjen i stedet for å henge igjen i ventemodus. Stå på. Denne gangen er det din tur!!!

Skrevet

Det er utrolig kjedelig når tanta kommer, spesielt på overtid....men litt godt også for da kan man starte på nytt i neste pp.

 

Men vi satser vel på julibaby eller? :-)

 

Når regner du med at neste ikm er? Min er rundt 4 november tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...