Gå til innhold

ligger på sykehuset med dattra mi jeg.. :(

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Hun er dehydrert..

Nå syns jeg ting virkelig begynner å toppe seg hos meg altså.. Syte,syte..

Hva gjør dere på en søndag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen huffda. Godt at mamma er der da...og at det er enkelt å rette opp for de på sykehuset :)

Go bedring

Skrevet

Uff.. ja, nå skjønner jeg at det begynner å bli mye for deg/dere.... du får prøve å slappe av på sykehuset, i den viten at jenta de er i trygge hender:))

God bedring til henne:))

Skrevet

Det var kjedelig for dere, mye som har skjedd i det siste. Har hun hatt omgangssyke og feber, eller? Hvordan oppdaget dere at hun var dehydrert?

Skrevet

Huff så leit! En ulykke kommer sjelden alene! Du har hatt masse nå og jeg syns du burde få fred nå =/

God bedring til dattera di! Godt at dere fant ut hva det var.

Skrevet

ÅÅ så kjedelig da! Men er jo godt det er hjelp og få, men nå må ting roe seg hos dere så dere får slappe av og komme til hektene igjen.. Hvordan går det med gutten din da? Er han bedre?

Skrevet

Hei :) da er jeg på nett igjen.. :)

Det begynte med diare i nesten 2uker, hun ville ikke spise eller drikke.. så da skjønte jeg vel egentli hvordan det ville ende.. Gikk liksom bare å venta på at det skulle gå over.. Men så fikk hun over 40 i feber å hun bare skrek..... å hadde nesten aldri øynene oppe.. å da dro vi på legevakta. Vi var en gang forrige uke også, men da fant de ingenting..

den myke tingen oppe på hode(husker ikke hva den heter) hadde begynt å gå innover å de så det på huden hennes at hun var dehydrert.

Etter en del prøver så ble konklusjon at hun har hatt en infeksjon i tarmen som har ført til infeksjon i luftveian med halsbetennelse.

Så nå er vi hjemme igjen å prøver å få i henne drikke. men ikke enkelt.. feberen er fortatt på 40, så vi pakker i henne paracet.

Håper hun snart blir frisk.

Sønnen i huset har falsk krupp å blir ikke bedre.. Tar medisin å sover.. det er det han driver med om dagene.

Skrevet

Stakkar deg!! Jeg tenkte akkurat på deg faktisk! =)

Jeg synes synd i deg! Håper de kommer seg begge 2 snart. Du er så god som klarer alt dette!! =)

Sender mange varme god bedring klemmer til begge de små! Og mange stå på klemmer til deg!!! =)

Skrevet

Tusen takk for d :)

Kosli me klemmer :)

Jeg må ta en dusj nå mens de begge sover.

Håper alt er bra med alle her inne!?

Klem fra meg :)

Skrevet

Godt å høre fra deg. Tenkte på deg idag!! Stakkars små barn, og stakkars foreldre når barn er syke.. Håper det går over snart nå, og hun begynner å ta til seg væske og blir frisk igjen!!

Her er alt bra tror jeg:)

Håper dere får en god natt nå, og at ting ser bedre ut i morgen!

God klem tilbake til deg:)

Skrevet

Hvordan går det med barna dine??

Skrevet

Hei :)

gutten er bedre, men ikke bra.

Jenta er litt bedre, men i dag kom d utslett over hele kroppen. vet ikke hva d er..

Kosli at dere bryr dere :)

Skrevet

Så mye på en gang. Klarer du og mannen din å avlaste hverandre og styrke hverandre?

Skrevet

Huff da!! Høres ut som om du/dere har hatt mer enn nok å stri med i det siste. Krysser fingrene for at begge de små snart blir frisk og rask igjen. Og en god klem til deg.

Skrevet

Takk :)

Det går bedre her nå. Men ikke helt frisk ennå nei..

Sambo og jeg samarbeider ganske bra, så vi klarer oss fint :)

Nå gleder vi oss til helg sammen :)

Over helgen er det begravelse.. :( Takler slik VELDI dårlig jeg.. Å disse selskapene etter begravelsene klarer jeg ikke dra på.

Skrevet

Huff så masse trist du må gjennom!!

Det positive må jo være at det går fremover med barna.

God bedring videre, og lykke til i begravelsen!! =)

Ja vi tenker på dere, hver dag!

Skrevet

Hei :)

Ville bare si at nå begynner det endelig å gå bra her :)

Skrevet

det var godt å høre at ting går bedre:) Har tenkt på dere!!!

Skrevet

Det var godt å høre!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...