Gå til innhold

Skal si det blåser ute!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slutta å regne så fælt her så vi tok en tur ut med barna. Sola kom mens vi kledde på dem dressene og alt. Men det blåste jo sånn at det var ikke til å være ute. Etter ca 10-15 min måtte vi bare gå inn igjen.

Storesøster hadde bare vårdressen på, så hun frøs, og lillebror bør ikke være ute i stri vind så lenge pga eksemen hans. Men det hjalp bare den lille stunden. Vi fikk friska oss opp litt.

Litt kjipt at vi ikke kan gå på besøk eller noe heller idag når været ikke var så godt. Håper jeg er bedre til uka, så får vi ta igjen all utetiden og ta et par besøk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... det hørtes jo forferdelig ut:( Blåser jo ganske godt her også, men ikke så mye tror jeg....

Vi får satse på bedre og varmere vær til uka:)

Bor ikke du ganske høyt oppe? 1000moh eller noe??

Skrevet

Om nettene har det blåst så mye at det har vært vanskelig å sove. Mye bråk.

Skrevet

Tja 400 m. Og sambo hadde vært i andre enden av dalen idag. Han sa det var snø på toppene =(

Skrevet

I dag blåser det hos oss.

Skrevet

Det er vindstille her idag. Og godt er det. Vi har 1 grad..

Skrevet

Vi har nesten 5 plussgrader i dag. Håper litt på at jordbæra har overlevd de frostnettene vi har hatt. Fant en jordbær i går som var rød på den ene siden. Tok den, sånn i tilfelle den bare ville blitt ødelagt ellers.Smakte nydelig.

Skrevet

moota: ja, da bor du omtrent på samme høyde som oss.her er det 475moh:)

Og masse snø på toppene her også.))

Skrevet

Håper snøen holder seg på toppene en stund enda. Vil helst ikke måtte legge om til pigg enda. Og synes det er best når det er + grader ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...