Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Bruker invitere et veldig godt vennepar av oss på middag og pizza/taco ganske ofte synes jeg selv. Men vi blir aldri invitert til dem på noe godt og spise, altså de koker kaffe/te og kutter litt frukt og har i skåler, men jeg synes nesten det er litt trist vi aldri blir invitert på en middag hos dem. Forøvrig har vi et meget godt forhold. Sist jeg og kona til dette venneparet skulle ha sammenkomst, det var kun for damer så kjøpte jeg inn all vinen og skulle få penger i etterkant, dette er nå 3 måneder siden og jeg tørr selvsagt ikke spørre om penger for vinen ettersom det er gått såpass lang tid. Føler vi nesten blir utnyttet, i dag ringte forøvrig mannen hennes og spurte hva vi skulle ha til middag og om de kanskje kunne komme til oss, men pga at vi bare i dag tar noe lettvint sa jeg at det passet utrolig dårlig. Mannen drikker også rimelig mye, sist de var her på taco drakk han 5 0,5 litere med øl, det blir jo endel penger, men jeg sier jo ikke etter 2 at vi ikke har råd til mer. Hva hadde dere gjort? tatt en liten prat om problemet?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det tror jeg faktisk jeg hadde tatt opp siden det er såpass ujevnt forhold, og siden det plager dere. Er nok en viss fare for at de blir fornærmet ;-)
Zitro Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Si at neste gang så kan dem holde drikke varer så står dere for maten! Er veldig irriterende når folk ikke kan ta meg seg sin egen alkohol når dem drikker såpass mye... Koster jo tross alt penger, vi også har råd til å spandere en gang i blant, men aller helst bruker jeg jo pengene på annet en alkohol til venna mine.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Altså en øl eller 2 står vi jo for, samme med et glass vin, men jeg tror kanskje de tror vi har overflod av drikkevarer her hjemme for min mann reiser endel i jobben og dermed handler han på tax free og vi har jo da mye alkohol hjemme selv om vi ikke drikker så ofte.
Libido- Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde enten spurt "når skal dere be oss på middag da?" eller sluttet å be de til de bedde oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå