~~DoraDora~~ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 I dag stod han opp med ungene klokken halv syv. Og jeg sov videre Hørte innimellom at de eldste bråkte litt, og mannen min sa at de måtte være stille for mamma skulle sove Da klokken var 11 våknet jeg av meg selv, og stod opp. Da satt det tre nybada unger på kjøkkenet klar med lunsj til oss. Huset duftet nyvaska og var helt ryddet. I tillegg hadde han skrelt poteter, gulerøtter og lagd klar kjøttkaker til middagen.... Dette er ikke noe som bare skjer en sjelden gang her. Det er faktisk helt normalt her. Og det beste av alt er at han synes det er helt normalt at menn tar sin del. Jeg er så glad for at jeg har "skutt" gullfuglen. Føler meg så heldig som har ham
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 =) Når du forklarte no så såg eg for meg tre kjempesøte velstelte ungar som satt som lys ved bordet. Høyrtes veldig koselig ut =)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du er vannvittig heldig! Virkelig drømmemannen. Min mann kan også finne på å rydde huset skikkelig, men han står aldri opp før meg og det er alltid meg som står tidlig opp. MEN jeg våkner stort sett tidlig uansett. Når han først tar et ryddetak gjør han det sikkelig ordentlig og er utrolig effektiv - noe jeg absolutt ikke er inenfor rydding!!
~~DoraDora~~ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 mammo og ... Hehe ...velstelte og søte var de...men at de satt som noen lys kan jeg ikke helt skryte på meg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå