Gå til innhold

Flere andregangs som er sikre på at dette er sistemann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 2 i mars, og er veldig klar på at to holder. Er det andre som er i samme båt som meg? Føler alle rundt meg skal ha 3 eller 4, pluss familie som ikke tror meg når jeg sier at 2 holder.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det motsatt :-) Jeg føler at alle rundt oss snakker om at det "holder med to barn"! Jeg er veldig takknemmelig for de to flotte friske barna vi alt har fått. Har snakket litt om en "attpåklatt" om tre-fire år, men ble gravid uplanlagt ganske raskt etter at jeg stoppet å amme andremann. Et lite under - vi strevde veldig med å lage andremann. Gruer oss nesten litt til å fortelle at vi venter nummer tre, redd for negative tilbakemeldinger. Tror ikke vi kommer til å si noe om at graviditeten ikke var planlagt, vi vet jo tross alt hvordan vi lager barn - og vi brukte ikke prevensjon. Er imidlertid så dårlig denne gangen - så dette blir garantert mitt siste svangerskap :-)

Skrevet

He he. nei ingenting kan planlegges helt....

Masse lykke til i svangerskapet og med baby nr 3. :-)

Skrevet

Tusen takk - masse lykke til deg også!!

Skrevet

Blir ikke mer enn 2 barn her heller, og det har alle rundt oss forståelse for.

Har slitt med hyperemisis begge svangerskapene, og er ingen grunn til å tro at et 3. svangerskap skal bli noe bedre.

Har vært skikkelig dårlig, så dette er både jeg og sambo enig i at vi ikke vil utsette hverken meg eller familien vår for en 3.gang også.

Selv om vi gjerne skulle hatt 3 barn, så får vi være godt fornøyd med de 2 vi får;)

Skrevet

Vi venter nr 2 om 4 uker, så skal sammbo steriliseres. Vi vil ikke ha fler.

Skrevet

Vi var veldig sikker på at 2 var nok, men nå er jeg gravid med nr3. Og han er planlagt:)

Så man skal aldri si aldri!!!!!

Skrevet

Jeg venter nr 2 i april, og det blir den siste i følge min mann, som har 2 fra før! Vi har 4 tilsammen vi da, så det blir ikke helt det samme, men det blir min nr 2 og altså siste!

Skrevet

Jeg venter også nr 2 i mars..... Og VET at det ikke blir fler her i gården... det er vi begge enig i.... Har vært heldig i begge sv.skap og ikke hatt noe plager i hele tatt... Men det krever mye å ha flere barn... sambo jobber mye borte så to får holde får vår del ;)

Skrevet

Venter nr to nå i januar. Dette blir nok vår siste. Sliter med sammenvoksinger i magen så har hatt endel smerter i dette svangerskapet.

Skrevet

Nei man skal aldri si aldri, men er veldig klar på at detter er den siste. Har alltid hatt lyst på to barn, og synes det er nok.... Og vi har derfor tenkt å gjøre noe med det, for å sikre oss om at det ikke kommer flere...

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt 3-4 barn, men jeg har vært så utrolig dårlig i dette svangerskapet så jeg tror ikke at jeg kommer til å tørre å prøve igjen rett og slett :-S

Heller kose meg med de barna vi har fått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...