WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Mine het: Jacob (lever) Kathrine Gunda Arne Lars Arne Waldemar Maren Kirstine Aase Helene Thor Magnar de jeg husker hvertfall:) Liker litt gamle navn, og kunne trengt litt inspirasjon til nestemann
jordbær mathilda Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Marit Einar Herman Rollaug Guri Aksel Gerd Jensine Tormod
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Nils og Thea Gerd og Ragnar Ingeborg Kristine og Trygve Edvard og Magnhild Joachim og Geraldine Othilie og Bent
ღhælgelainnღ Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Mine het (alle er dessverre døde) Farmor: Maren (har kalt opp datteren vår etter henne) Farfar: Nils Mormor: Fransisca Morfar: Jacob Oldeforeldre: Tøger og Nikoline. Husker ikke de andre i farta...
mumtobe09&10 Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Ingeborg Ole Agnes Lorentse Johan Solveig Mary Anton Idar Emma Edvarda (det blir navnet hvis det kommer ei snuppe ) Olaf Ivar Johannes Nils Gunda Bjørg Amalie
camosilla Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Lill Olav Eirik Anne Margrethe het/heter mine besteforeldre.
MegOgMine3 Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Akselie og Olai Jenny Otelie og Norvald (begge lever) Marie og Almar (farmor lever) Ellen Nikoline og John (oldemor lever)
prysseluskan Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Gunda Johanna Karl Marensius Erling Jakob Ruth Amalie Johan Odin Dorthea (Thea) Vally Petrea (hennes mor het Serida) Tormod Konstantine (Tine) Harald Elen Jakob
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Er ikkje så spreke navna så spørst om det vert noko inspirasjon: Besteforeldre: Inger Johanne, Oddfrid Johanne, Vigleik og Jostein Olderforeldre: Knut Olai og Anna, Inger og Nils, Jon og Anna, og Borghild og ? I olderforeldrerekka så er det enda nokon Anna og Jon, Knut og Nils
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Hans og Betzy Karsten og Klara Oldeforeldre husker jeg bare delvis (alle døde før jeg ble født) Anne Knut Elena Jensine Karl Anna
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Valborg Alf Daniel Sverre Reidun Leif Annlaug Dagny
3nydeligesmå Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Emma (farmor) Johannes (farfar) Randi Jørgine (mormor) Atle (morfar) Oldeforeldre. Ruth Antonie Ole Ola Emilie johanna Constanse Marit Iver Karen Helgar
Mayken Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Besteforeldrene min heter: Laurits og Kristine Helene Reidar Sigurd og Magnhild Klara Oldeforeldre (de jeg kan komme på) Martin og Klara Sevrine Josefine Caroline og Ragnvald
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 mine besteforeldre: Erling Petter Aslaug Elisa Gerd Paula Ingvald Oldeforeldre: Ingeborg Sigrid (det er de eneste jeg husker...)
Koseklompen Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Besteforeldre: Inger Reidun Arvid Kari Michael Oldeforeldre Ragnhild Hans Olga Johan Karen Christian Asbjørg Melvin Arthur Tipp Andreas Martine Tipp Tipp Mikkel Tipp Tipp Tipp Ole (driver med slektsforskning..har ikke boka foran meg nå, så husker ikke alle navnene, har kommet til min 15 Tipp (hvis jeg har telt riktig) Hun heter Anne Knutsdatter
Mrs. X Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Her er noen av navnene: Anna, Mali, Signe,Tordis Helge,Ole, Peder og Anders
FrøkenSprøken Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Hans Fredrikke Thorvald Olga Bjørghild Ernst Skule Asta Ellinor (skal vi kalle vår neste dersom det blir ei jente) Liker litt gamle, trauste og typisk norske navn vi også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå