Gå til innhold

NEI til OL i Tromsø!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i helsike skal det bygges opp masse anlegg på et sted uti gokk som aldri kommer til å bli brukt annet enn til OL? For noe tull!!!!

Kan da ikke ha OL et sted pga. distriktspolitikk fordi man synes synd på nordlendingene..

Ikke verdt det i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange bor det i din by, da? Tromsø ER faktisk en av Norges største byer, vet du, og tar forresten ganske snart over Stavangers rolle som olje-hovedstad.

Vet om mange steder som er mer "gokk" enn Tromsø. Lillehammer, for eksempel, er bare 1/3 av Troms størrelse.

Skrevet

Bor i Oslo selv.

Skjønner du ikke at det har med geografisk plassering å gjøre?!!? Lillehammer er jo sentralt!!!

Idiot!

Skrevet

Lillehammer er selntralt i forhold til - hva? Oslo? Hva i all verden har det med saken å gjøre? OL arrangeres over hele verden. I verdensmålestokk er Oslo, Lillehammer eller Tromsø akkurat like langt uti gokk!

Idiot kan du forresten være selv.

Skrevet

Etterbruk det er snakk om her. Du er virkelig helt idiot.

Støtter HI.

Skrevet

Hvorfor skal alt legges til sør i landet?

Bor da pokker meg mennesker i Tromsø også!

Skrevet

Typisk "søringer" å klage når de ikke får det som dem selv ønsker...

Skrevet

Du, denne Nei til OL i Tromsø Propagandaen din , kan du trø langt oppi rævva di.

Vet du , det er helt sant som nevnt tidligere, dere hyler og skriket hver gang det ikke blir Oslo , eller Østlandet generelt som får frynsegodene.

Nå har vi hatt OL på Lillehammer, la nå resten av verden få se mere av Norge. Fineste landsdelene er vestlandet , og nordnorge. Det kan du spørre mange om , å få samme svar.

NordNorge , Tromsø har så enormt mye å tilby- det er mektig, det er vinter, det er natur, det er kraftige nordlys.

Det er behov for slike tiltak i Nord, for å kunne bruke byen videre. Utvikling av tromsø som by , er en kjempe mulighet for NordNorge.

Dessuten, det er vakkert og vil trollbinde hele verden.

Dessuten vil det bli hjelpe byer , som også blir utbygd ( hotell, flyplasser) som også vil hjelpe de byene.

OL i Tromsø, vil jo gi skikkelige vinterleker.

syns synd på Nordlendinger?

Du frøken.. nå skal du passe kjeften din litt , for det er da like mye hån mot Østlendinger som med Nordlendinger ;)

Skrevet

Det er slett ikke bare snakk om etterbruk. Det er snakk om infrastrukturutbygging, teknologibedrifter, arbeidsplasser, rekruttering til idrett, reiseliv osv osv.

Reaksjonene fra "søringene" minner meget sterkt om de som kom da det var snakk om å etablere et universitet "oppe i gokk". Nå har universitetet bestått i over 40 år og har verdens fremste forskningsmiljøer på en rekke fronter. Når man fikk til det, hvorfor skal man ikke få til et OL?

Nå har Østlandet arrangert 2 OL, på tide at en annen landsdel får søke.

Venter forresten på bedre argumenter enn "sentralt" og "idiot".

Skrevet

Når du snakker om "gokk" så får man jo inntrykk at det har med geografi å gjøre...

Skrevet

Du glemte at Oslo også har hatt OL.

Skrevet

Nei til OL i Norge!!! Vi har andre ting å bruke penger på!

La nå Sverige få prøve seg for en gang skyld...

Men!!!, hvis de absolutt skal ha OL i Norge, så er Tromsø perfekt!!

Skrevet

Syns det hadde vært flott med OL i Tromsø jeg. Flott at det blir bygget noe der og. For eksempel ishall(er) hadde vært på sin plass.

Skrevet

Jeg synes at Nord-Norge skulle blitt et eget land jeg.

Og forøvrig så er nordlendinger folk fra Nordland fylke,og såvidt jeg vet ligger Tromsø i Troms fylke. Og kaller du en finnmarking for nordlending så tar du nok også kraftig feil.

Skrevet

NEI til OL i TROMSØ.....

Har ikke Norge noe annet og bruke penger på???

Skole, barnehage, pleiehjem, sykehus????

Hvis Norge på død og liv skal ha OL synes jeg vi kan bruke lillehammer... Der har dem det som trengs, kan heller bruke noen penger til og pusse opp det som er der....

Skrevet

"Jeg synes at Nord-Norge skulle blitt et eget land jeg."

Og det begrunner du med? Nå er jeg spent gitt!

Nok et bevis på hvilke uvitende trangsynte idioter vi har her i landet ;)

Skrevet

Nei til OL i Tromsø.

La oss bruke anlegga som dem lagde til Lillehammer,tull og tøys å bruke så mye penger når vi har anlegg fra før.

Er i grunnen mot nytt OL i Norge,men skal vi først ha det så bruk anlegga vi har!!!!

Skrevet

Men Tromsø har jo ikke disse anleggene fra før. Det burde de jo hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...