Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Vi skal ha komle med kjøtt og pølse i dag, og selvsagt kålrabistappe. Men - det er jo ikke bare å mose kålrabien, er det vel? Jeg har ikke fløte eller melk, men kan jeg blande ut med philadelphia smøreost? Husker Tinkerbelle brukte dette i potetstappe, så da håpet jeg kanskje at jeg kunne bruke det sammen med kålrabien...? Er det håpløst får jeg bare servere kålrabien hel.
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville da kokt kålrabi og noen poteter møre, ha i salt, pepper og smør og most det. Ha i litt kokevann til rett konsistens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå