Gå til innhold

Dere erfarne stappe-lagere :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha komle med kjøtt og pølse i dag, og selvsagt kålrabistappe. Men - det er jo ikke bare å mose kålrabien, er det vel? Jeg har ikke fløte eller melk, men kan jeg blande ut med philadelphia smøreost? Husker Tinkerbelle brukte dette i potetstappe, så da håpet jeg kanskje at jeg kunne bruke det sammen med kålrabien...? Er det håpløst får jeg bare servere kålrabien hel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville da kokt kålrabi og noen poteter møre, ha i salt, pepper og smør og most det. Ha i litt kokevann til rett konsistens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...