hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Holder det med ei sykkelpumpe eller må eg på bensinstasjon og fylle med den greia deiras? Det ser ut til at ei sykkelpumpe kan holde, men så syne eg nokon sa at ein måtte til bensinstasjon..... Greit å vite før ein kjøper ny sykkelpumpe, særlig sidan ein ikkje har sykkel liksom =P
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ingen? Det er eit banalt sprøsmål, men eg trenger hjelp for det om =)
tvkrus Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 kan bruke sykkelpumpe ,men pass på at det er riktig ventiltype finns to forskjelig typer , se på ventil skrua av hetta er det bare et hull er det "vanlig" sykkel ventil , er en slags pinne i hullet er det vanilg "bil" ventil den kan du fylle på bensin stasjon men det finnes "sykkelpummpe " til den også
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 For å ikke gjøre noe bomkjøp er det tryggeste å kjøpe pumpe i samme merke som vogna. Men er du sikker på hvilken ventil vogna har er det sikkert billigere med en sykkepumpe.
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Ok takk. Eg har simo vogn og det får eg ikkje tak i "reservedeler" til her. Men det ser ut til å vera ei såkalla bilhjulspumpe.....jah, da skal mammo ut og forklare det til butikkmannen på ungarsk *lykke til mammo* Takk for hjelp jenter.
GuttemammaX3 Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 er jo ikke vanskelig å "klikke" av et hjul og ta med seg i butikken, så er du sikker:)
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Det er sant babyliten har blitt stor Eg hadde jo måtte klikka av alle fire og dratt med meg i veska mi om eg måtte til bensinstasjon uansett. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå