*shira* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Var på Ul forrige tirsdag. Skulle se om morkaka hadde flyttet seg. Og det hadde den gjort. Men så oppdaget jordmoren at snuppa var 28% for lita. Tok noen målinger. Var litt vanskelig pga av at hun er veldig aktiv der inne! Kjente jeg ble veldig nervøs når jeg fikk den beskjeden. Så dagen etter ringte jeg min jordmor og snakket litt. Fikk roet meg litt da. Hun kan jo være helt frisk og grei selv om hun er for lita.. Men jordmora sa at dem kan ta feil på opptil 200g+\-. Og det utgjør litt da. Så jeg er veldig spent på UL imorgen!! Får å UL onsdag uka etter. Er veldig betryggende det. Er snart 33 uker på vei. Så tida fremover blir spennende! Håper hun vokser seg stor og sterk:) Er det noen andre som har opplevd lignende?
**Lillemy** Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har hatt mange ul for å sjekke veksten, og har variert fra -6 til -21 %, så jeg hadde nok tatt det med ro. Det er snittet av målingene som er riktigest, det er fort gjort å måle feil, og i alle fall dersom babyen er veldig aktiv ) De siste målingene viser at babyen min er ca 13% under "norsk standard", mn vokser fint i sitt eget tempo. Så lenge alt er bra, gjør det jo ingenting at babyen er litt liten... Den skal ut også.... ) Ønsker deg masse lykke til på neste måling )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå