Gå til innhold

Barnets kjønn


bubby

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er lenge til jeg kan få bekreftet barnets kjønn, og kun da om de får gode bilder av barnet. Jeg blir glad uansett hvilket kjønn vi får, men jeg har en sånn syk følelse av at det er jente allerede. Er så overbevist at jeg har navnet klart allerde. Syns selv det er ganske merkelig. Noen andre som går rundt med sånne synske følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør ikke innbille meg noe sånt, jeg. Av frykt for å bli skuffa etter å ha innbildt meg noe så lenge, eller å være så skråsikker at det blir komisk om det viser seg å være feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og kjæresten er også overbevist om at det er jente. Med meg har det iallfall ingen ting med hva jeg ønsker meg å gjøre, da jeg alltid helst har villet ha gutter og har sett for meg at mine eventuelle barn kom til å være gutter, men etter at jeg ble gravid har jeg hatt kjempesterk "jentefølelse"..

Typen tror også at det er jente og det trodde han før jeg sa hva jeg følte.

Jeg synes også dette er merkelig, at vi begge to føler dette så sterkt!

Blir spennende å se om vi har rett!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er overbevist om at det er en jente. Hehe. Selv har jeg ingen følelse. Søstra mi har fått gutter, så på en måte tenker jeg at jeg også får det, men altså ingen følelse av noe enda. Navn har vi ganske klart uansett hva det blir. I allefall om det blir gutt, på jentenavn er vi litt usikre fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var vi overbevist om at det var en gutt, ville ikke vite det på UL, det ble en jente, heldigvis, for jentenavnet var vi helt enige om;). Denne gangen tror vi det blir jente, for symptomene er veldig like som sist, men hvem vet, kanskje det er en gutt som lurer oss denne gangen. Har sjekket kinesisk kalender og den sier jente denne gangen og, Vil vite det på UL denne gangen, litt mer praktisk når det er nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å få jentefølelse, men vet ikke helt om jeg tror på det! Har egentlig trodd gutt så langt, men det tror jeg er en kombinasjon av andre ting enn at jeg egentlig har fått følelsen for det. Det blir spennende å finne det ut, i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie var det i 15 år bare jenter på morssiden- mor har to søstre, jeg har fire kusiner og de har tilsammen fire jenter. Derfor har jeg alltid sett for meg at jeg skulle få ei jente, men nå har jeg veldig følelsen av at det er en gutt... Vet ikke hvorfor, men det kan bli spennende å se : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jentefølelse egentlig....Mye fordi jeg er så dårlig form og det var mammaen min med meg også....Men så var hun ikke dårlig med søstra mi...Så litt vanskelig å si!!

Spiller egentlig ingen rolle hva slags kjønn det er bare barnet er friskt...Men begge to har egentlig mest lyst på gutt...Er nok litt mer guttemamma enn jeg er jentemamma...!!Men blir spennende å se hva det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det tidligste noen har kunnet se kjønnet egentlig?

 

Vi har diskutert om vi vil vite det eller ikke, men mannen min er nå så overbevist om at det er jente (jeg har ingen følelse) at han har begynt å identifisere henne. Moren hans drømmer om en jente, og min søster tror også det er jente. Så her er det bare å få fakta på bordet så fort som mulig gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi har sett i det personlige horoskopet mitt og funnet ut at jeg får en sterk og morsom gutt 10 mai. Hun pleier ikke å ta feil av sånne ting som kommer til å skje i livet mitt, så tror faktisk på henne. men jeg hadde en følelse av gutt før hun sa det til meg da. Hun har allerede vært og shoppa lyseblått tøy til meg. Skikkelig gira bestemooor!

 

Men det er jo sånn at når man ser på ultralyd... Om man ser at det er gutt, så er det gutt, men hvis man tror at man ser det er jente så kan det være gutt.

 

Vi får bare vente til vi får mage, så får andre analysere den:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel slik at hvis de ser det er jente, er det garantert fordi de da ser eggstokkene til fosteret, men ser de en gutt, kan det faktisk være klitoris de ser som en liten tissefant, for klitorisen til foster dominerer noe rundt uke 20,men får sin normale str til fødsel.....??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...