Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 ......hun har injisert en blanding av kvikksølv, aluminium, formaldehyd, virus, bakterier og foster resten inn i ungen sin. Hva skal jeg gjøre. Hun mener selv dette går helt bra. Men jeg tviler. Ungen vrir seg i kramper og griner hysterisk. Men hun sier det bare er litt feberkramper. My gooood, hva bør hun gjøre??????
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg håper dette er tull, hvorfor har hun gjordt ne sånt, er hun gal eller? Ta med ungen på legevakta med en gang!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Unnskyld meg, men hvor fikk hun tak i denne blandinga, høres helt sprø ut.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det er bestanddeler i en vaksine..... og der beviste du fanatikerens poeng....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Feber er jo en vanlig konsekvens av vaksine. Men feberkramper skal ikke barnet ha.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 nei hun gir paracet da, men jeg mener hun bør gå til legen, jeg fatter ikke hvordan hun kunne finne på noe sånt!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Blir du aldri lei av å spre løgner dryppert?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 ring politi og barnevernet fan det jo barnemisshandling
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Jaha, så du mener det er vaksine hun har gitt??? Hallo, det er da ikke mulig, dette er da ikke legemidler??? Men hun går på prozac og har vært litt tomlete helt siden dette, så mulig dette innfallet er et resultat av dette.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 ja, enig det er barnemisshandlig, men hun er jo lege da, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, finnes det noen motgift mot dette da??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 jeg er ikke yppert og jeg sprer ikke løgner!!!
mizz25 Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Tippa det her e ett tulleinnlegg.....!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 ...og hvis det ikke er det, så er venninna di gal!!! hvordan går det med ungen nå???
mizz25 Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 e det ikke tull så e venninna di sinnsyk,å du like gal hvis du ikke gir beskjed te noen om det......
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 hun har reist på sykehuset nå, endelig, låret til ungen hovna opp noe forferdelig og "feberkrampene" uten feber ville ikke slutte!!!
mizz25 Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 E det noen som hjelpa mora da?? ho har store psykiske problema.... Du må hold oss opdatert om kordan det går med lille ungen...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 det går visst bedre, hun ringte nå, men legen skal visst snakke med henne, dette var et utrolig merkelig påfunn. jeg visste ikke at det var mulig å finne på noe slikt, hun hadde rett og slett kopiert innholdet i en av vaksinene fra felleskatalogen for å bevise at hun kunne lage vaksine selv. alltid vært litt spesiell, den dama. men dette tok kaka. ungen er stabil nå og krampene har gått over, han sover visst nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 så bra at det går bedre med ungen!!! er det mulig, hun bør jo gå på helsestasjonen for å få vaksine, ikke lage det selv!!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Ja det er det jeg sier, vaksiner er faen meg ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #21 Skrevet 5. oktober 2008 Da lurer jeg veldig på hvor hun lissom har fått tak i ingredienser til denne "vaksina" hen, ja... :oP
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 Eh, HÆ??? Dette bør være tull Og en j***** dårlig spøk!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #23 Skrevet 5. oktober 2008 jernvare handel, kjemilab på skolen og apotek sier hun, spørs om hun får fortsette medisinstudiene nå!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #25 Skrevet 5. oktober 2008 desverre, ikke spøk, hun skulle lage vaksine selv, nå har hun krangla så busta fyker på sykehuset, hun er forbanna fordi de har lov til å injisere unger med dette, og hun skal ikke få lov, hun har seminar i intramuskulær injeksjon, sånn sett mener hun det tekniske er i orden. dessuten er hun på 4 året medisin og har flere kjemi kurs fra universitetet. men det spørs vel om det ikke har klikka for henne, hun har kjøpt prozac på nette og gått på dette site halvåret samt ritalin og reductil. ikke fått noe av dette av lege, bare ordna i vei selv, jeg er skikkelig bekymra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå