Gå til innhold

takk for i går folkens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var utrolig trivlig. så trivlig at jeg ikke våknet før nå.... hehe..

for de som ikke var med så kan jeg fortelle om høy dansefaktor, mye brukte lattermuskler.og kjekke engelskmenn. det var utrolig morsomt!

takk for en flott kveld. dere er noen herlige jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk for i går du;-)

Det var utrolig artig!! Lenge siden jeg har ledd så mye. Hehe;-)

Når blir det omvisning da Mortilgunnar? Som du vet så trengs det...

Skrevet

nå reiser jeg en uke til tunisia neste lørdag. så enten må det bli omvisning i løpet av uken, eller om 14 dager en gang?

jeg tror foresten du trenger ganske lang tid på den omvisnigen... hehe...

vi må virkelig gjøre dette igjen :-)

Skrevet

Det var utrolig hyggelig ja, håper det ikke blir så lenge til neste gang:o)

Skrevet

Hmmmf...føler det dere "tjattrer" om her var etter min tid...

Skrevet

Egentlig burde omvisningen gå over endel dager... Kanskje jeg skal legge meg inn på hotell?? Hehehe.

Denne uken blir hektisk for meg, så vi får ta det når du kommer hjem;-)

Angelica:Vi hadde nå moro når du var der og. Jeg er litt irritert over at jeg ikke var der under opptrinnet med rullestolmannen. Jeg tror jeg hadde daua av latter;-)

Jeg ble ihvertfall ikke skremt og vil veldig gjerne være med en annen gang;-) Det var bare helt utrolig moro.

Skrevet

Utrolig morsom kveld!! Veldig lenge siden jeg har vært ute og dansa og herja sånn:)

Kjedelig at jeg måtte løpe så brått, men det var plutselig veldig kort tid til siste båten hjem. Ble det noe mer syngings på deg da fumlis?

Jeg sliter med tung fylleangst idag allikevel da, for jeg klarte selvsagt ikke å avslutte kvelden da den burde ha vært over. Havna på nachspiel hos naboen og brukte nattetimene på å forsøke å overbevise hele nabolaget om at vi kan redde verden ved hjelp av kollektiv trafikk, økologisk frukt og boikott av coca cola... De prøvde intenst å fortsette sine vanlige samtaler om interiør og fotball, men FletteMette var ikke med på å snakke om slike trivialiteter nei, her skal de store spørsmål besvares over store rødvinsglass.

Skrevet

Ser fram til å diskutere med deg igjen flettemette, MEEEEEEEEN da vil jeg sikre meg plass tvers over deg for å sikre meg alle tenner i god behold dagen derpå=)

Skrevet

Hehe. Fylleangsten er til stede her i dag og. Belive me!!

Jeg tror det ble en sang til etter du dro, men er liksom ikke helt sikker på når du gikk. Plutselig var du der ikke lenger bare! Hehehe;-)

Men ble ikke vi enige om å finne den minst populære karaoke plassen i Oslo? Bare sånn at vi skal få synge MER? Det er en god plan spør du meg...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...