Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 blir lillemor 2 år, hvor er det blitt av tiden ? Synes jeg nylig gikk med stor mage ;-) Skal lage til et lite selskap, noen venner og kun ei fra barnehagen. Føler jeg bør be alle 8, hvis vi først ber mer enn en. Så har vi jo noen venner med barn som jeg vil be og når de voksne er med, blir det litt mange med opp mot 20 barn.......... Pølser, kake, ballonger og ellers veldig tradisjonelt hadde jeg tenkt;-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 "Knips",så er det flydd 2 år.. Tenk at prinsessa blir så stor da =)) Jeg laga bare et lite selskap jeg,for di nermeste.men så gøy det vil bli for henne da,med besøker og unger og bare gøy ;o) Her ble det litt utradisjonelt egentlig...For trassetroll knuste jo et vindu og mala veggen med sjokoladeglasur som avsluttning =0) Noe jeg vil huske alltid ja ....
Karomamma Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 GRATTIS på forskudd!! Høres ut som det bkir en fin feiring, ja!! Det blir fort mye folk hvis man ber alle "i nærheten". Vi pleier ikke å be alle, det blir rett og slett for fullt, he he. Lykke til med feiringen!! Og god bedringsklem til deg og mammaen din!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Svisj svusj så blir de konfirmert og snipp snapp snute så flytter de hjemmefra. Og hva skal vi gjøre da liksom? Dibbe? Tiden går så fort så fort og du har jo også tenåring i hus og vet at de plutselig er store. Ønsker dere en super bursdag og jeg tenker også at man kan ikke be alle for da må man feire i dagesvis og det er kanskje å overdrive det hele en smule:-) Tradisjonelt er fint det:-) God bedring til mamman din. Ikke noe kjekt når de bor så langt unna. Sånn har vi det med sambos foreldre også dessverre. God tur oppover, så tar vi et treff på sparket vi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå