Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Det er ombygging på kk, men så lurer jeg på? Er de mer ferdig på føden enn på storken? På storken er alt som før, er det nye fine fødestuer på føden tro?
Snupp@ med 3 barn Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 En venninne av meg fødte på KK den 1. Da var det kaos der nede. Måtte føde på storken, og det var fullt på sykhushotellet
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Huff tragisk..... kommer til å bli så skuffet hvis jeg ikke får plass på pasient hotellet....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Det er kun storken som er under ombygging akkurat nå. Føden skal ikke begynnes på før senere i år eller etter nyttår. Så på storken har de en fødestue mindre enn vanlig, mens det på føden er en mer. storken har ikke barselplasser nå, derfor er det flere rom på pasienthotellet enn før ommbygingen startet. Likevel er det jo ikke plass til alle der, og det kommer jo an på når på døgnet man føder, og hvor mange andre som har født den dagen. Lykke til
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Det siste jeg hørte er at alle som føder på storken må rett på hotellet da de ikke har noen rom på storken som er ferdige enda.
HegeAE Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Angpåande KK og. Kan ein bruke lystgass på føden? Syns eg las ein plass at KK ikkje hadde lystgass i det heile tatt lengre...
2SønnerSmå Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 KK har ikke lystgass lengre,er visst et par år siden de hadde det. Håper inderlig at jeg får plass på hotellet om alt går fint,er jo enda nesten 7 uker igjen da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå