Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 http://www.barnerommet.no/senger/undersider/Fantasi_bus.htm Men fytti for en pris da ;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Det var stilig. Hadde den ikke vært så dyr hadde vi vurdert den til småen :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Var mange fine senger og anna gøy der ja.Men prisene var til å skjelve av hehe. Får piske gubben til å lage seng tenker jeg.Billigere blir det å.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Sant det, og mer originalt :-) Vi har pratet om å snekre litt vi også utpå våren. Det er gøy å lage ting selv! Jeg tror jeg lagrer lenken som inspirasjon jeg!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Blir jo mye mere stil over egnelaga bilseng da =) Å gubben får rørt seg ikke minst,,,, Om du ser lenger ned,så spurte jeg om bord/stoler. La inn en link der jeg.Er mange slike sider,og mange fine ting til barnerom osv.Der finner du enda mere ;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Skulle bare mangel på en søndags ettermiddag...hehehe Aldri kjeda meg så mye jeg...hoff ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå