xxxJulianexxx Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 På en vanlig søndagskveld........Er jo så kjedelig atte:o)
Zitro Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Se ROBINSON.... er nok avhenging... *flau*... :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Tenkte å kanskje bake boller sammen med junior etterpå.. I kveld blir det fotballkamp og robinson =)
tante grusom master of law Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Skal sette meg å lese til eksamen, så fort mini har lagt seg. Uff!
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 her er det aldri kjedelig på søndager! ser på robinson og spiser lørdagsgodteriet vi aldri orker på lørdag vi...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 SLAPPE AV! akkurat kommet inn døra etter en heller slitsom helg på lillehammer, så det skal bli godt å ligge i vater! ) Etter at man har ryddet og pakket ut, that is
HeldigeMEG:) Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 ja nå har vi vært på tur i skogen med grilling og kakao=) og nå skal mini og pappa se fotball hos ett vennepar av oss, men jeg skal ut å gå tur=) om det ikke blir storm her på ø.landet igjen da, ser nesten slik ut! ikveld når mini er lagt, da er det sofaen og ROBINSON=) syns robinson er dårlig men må nå se=)
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal se himmelblå, robinson og åndenes makt...hehe takk for at det finnes mottaker med opptaksmuligheter sier nå jeg bare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå