Trollemor og snuppa! Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vil ha et greit guttenavn uten alt for mye fiksfakserier.. Og det skal ikke ligge på toppen av poppislista.. Og jeg vil ha fornavn og mellomnavn som ikke behøver å brukes sammen i det daglige! ) Og jeg klarer ikke å finne et jeg liker!! Har ett da, men det vil ikke mannen min ha... ( Noen ideer damer?
Torpekjærringa Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Håkon Martin Asgeir Håvard Elias Sander Nicolai _ nicolai er jo et kjempefint mellomnavn også - passer til det meste )
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Her er noen eksempler på kombinasjoner jeg liker: Ludvik Johan Ludvik Olai Gustav Olai Gustav Elias Magnus Elias Magnus Olai Lukas Emanuel Even Nikolai Edvard Olai Christian Frederik Synes dette er flotte og stødige navn..
mamma til lille lu:) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Erik Eirik Henrik Kristian Fredrik Kristoffer Simon Simen Andreas
Vrimle Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Erik Andre Eirik Johan Kristian Alias Håkon Martin Erik Tobias Håkon Tobias Amund Kristoffer Ola Viktor
HeldigeMEG:) Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Noah Andre' Christian Andre' Chris Christoffer Phillip Johannes=D Lukas PATRICK selvfølgelig Michael Mathias
wirre;o) Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Jo Stein Per Arne Arne Walter Sivert Per Morten Arne Edvard Erik Edvard
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Ole Jacob Lars Martin Iver Andre Even Nicolai Emil Johan Eirik Ole kristian Hans Det er de mest "normale" jeg kommer på Sliter skikkelig med guttenavn selv, og min favoritt er Ludvik. Helst alene:)
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Disse er ikke på topp 40 - og jeg liker dem godt: Victor Jesper Jørgen August Bendik Lars Eivind Olav Sigurd Peder Edvard Johan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå