Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Er 10+0 i dag,og etter mye om og men og stunder i tenkeboksen tenker jeg nå at det ikke er min tur dette her...er kvalm,men ømme pupper er borte,jeg hadde tre dager med brunlig utflod,og ganske mye vondt i magen...samtidig som dette hadde jeg vondt oppi vagina,vondt når jeg satt lå og gikk! jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slikt,men jeg trur ikke dette er vår tur...jeg vil veldig gjerne få dempet mine bekymringer,men jeg vet ikke hvordan....samboer prøver så godt han kan,men jeg roer meg ikke i det hele tatt!!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei du... Det er ikke noe godt å gå å engste seg sånn... Kan du ikke ta kontakt med legen din så du kan bli hennvist til ultralyd? Eller bestille deg en privat selv? Symptomene som kvalme og ømme pupper kommer og går for oss alle... Og blødninger under svangerskapet er det jo så mange som opplever selv om alt er fint med den lille spira. Du må komme til bunns i dette så du ikke går rundt sånn å ikke vet noenting...
AO3 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Huff, det er ikke noe særlig å gå rundt og bekymre seg sånn... Jeg var på privat UL da jeg var 8+6, og det var absolutt verdt hver krone. Jeg følte meg så mye bedre etterpå, så det kan jeg bare anbefale! Jeg hadde også mange slike tanker som deg, at det ikke var vår tur - at vi på en måte ikke fortjente det, fordi jeg ble gravid så fort, man "skal" liksom slite litt... Men det er ikke slik verden fungerer, dette er ikke noe man skal "fortjene" på noen som helst slags måte, og det er ikke noe kølappsystem. Det er jo ingen grunn til at det IKKE skulle være din "tur", er det vel? Jeg hadde kun ømme pupper helt i begynnelsen, hadde 2-3 dager med brunlig utflod i uke 8, kvalme som forsvant som dugg for solen omtrent samtidig med den brune utfloden... Men på UL var alt i sin skjønneste orden, og nå er det bare 19 dager igjen til termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå