smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Føler meg lettere dust nå, men skal prøve å ta ut bagen og ta i bruk sportsdelen på vogna, kjøpt i vår så sikkert 2007-modell. Skjønner derimot ikke bæret av den såkalte 5-punktselen, for meg ser den ut som 2-punkts (ved hoftene), det er ikke noe hull i ryggdelen for feste av selen. Den henger også bare ut gjennom to hull i sidene, hvor fester jeg den? Er det noen som kan være så snille og hjelpe meg med dette store mysteriet? Hvor fester man selen? Har lite lyst å reise helt ut på butikken bare for dette... hehe. På forhånd TUSEN TAKK!!!!
lille sprelle Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 håper du ikke blir skuffa nå - for jeg har ikke noe svar! Men jeg tror jeg skal sjekke det ut i god tid når den tiden kommer for meg. Lykke til!
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har forsøkt å finne det ut i lengre tid faktisk, men det står jo ikke noe om dette her verken i papirene som følger vogna eller på nettsidene til Brio. derfor jeg føler meg lettere dum siden det virker som om dette skulle være noe innlysende logisk å finne ut av selv...
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 ingen damer med Briovogn her i dag...?
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 virkelig??. kom igjen da! har forsøkt igjen, men skjønner ikke greia..
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Kan desverre ikke hjelpe deg for i min brio kombi fra 2006 er det nemlig hull i ryggen til selene. Rart at det ikke er det på din? Har du sjekka bak på ryggen om det er hull i plasten? Kanskje det er feil på trekket siden det ikke er hull?
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, selve ryggen er vel laget at plast eller noe? Kanskje det er metall? Har ikke vogna her nå. Men jeg mener den harde seteryggen. Ikke trekket liksom. Skjønner? Hvis du setter opp ryggen og titter fra baksiden.
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. oktober 2008 Åja, he he, jo jeg tenkte: plasten over trekket??? (har jo brukt vogna, hihi). Løper og sjekker...
smilla76 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk, du sier jammen noe du, det er hull i plastryggen ja, men ikke i trekket! At det går an da. Blir nok nødt en tur på ei Briosjappe likevel da. Takk for lån av hjerneceller
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Med trekket så mente jeg stoffet på seteryggen da:)
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Så bra du fant ut av det da:) Det hjelper gjerne å låne andres hjerneceller. Rart det der, at ens egne går i ring:)
yllil Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Vi lurte vi også, måtte tilbake til butikken for å spørre... Selen skal festes på sidene - ved hoftene - trekk gjennom hull i trekket og fest i en metallring under. Selene som skal over skuldrene blir da løse - mannen på butikken sa at dette er det nyeste nye - slik at ungene ikke sitter spikret til "veggen" men kan lene seg framover eller bakover som de ønsker. Litt plundrete, men fungerer greit nå når vi er vant med den. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå