jungelbar Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Onsdag skulle jeg hatt mensen. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, 28/29 dagen.. like clockwork.. I dag er det søndag og den er enda ikke kommet.Ikke har jeg noen av de vanlige smertene like før mens heller. Jeg har tatt til sammen fire tester, og samtlige viste negativt. Kan jeg fortsatt være gravid? Hvor sent kan en graviditet slå ut på en graviditetstest? Ingen ømme pupper, ingen kvalme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå