Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Tenkte kjøpe et slikt sett i julegave.Men jeg har sykt langt å reise om jeg skal kjøpe på Ikea.Der vet jeg Mammut serien er grei. Har dere nettsted til andre alternativer? Blir overlykkelig om noen kan hjelpe =)
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men vil bare si at mammut-serien ikke er bra. Stolbeina detter av i ett sett:(
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 De har en søt serie med barneromsmøbler som heter le petit prince og le petit princesse inne på www.barneparadis.no
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 ÅH,ramler di av? Da var det bra du sa det.Ellers ville det blitt penger rett ut av vinduet. Skal se på barneparadis jeg.Takk takk =)
-MtG- Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Om du skulle finne på å ta turen til ikea så er tre-barnemøblene bra da:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kjøpte bord og 2 stoler på Europris til 399,-
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Ble til at jeg gogla,og fant disse linkene =) http://www.startsiden.no/bolig_og_eiendom/bransjer_og_bedrifter/hus_og_hjem/mobler/barnemobler/ Nå vet jeg hvilken seng småen skal få ja,hehe. Mye pent og mye dyrt der da... Men er lov å drømme litt ;o) Skal se litt på møblene på Europris jeg.
Trollemor og snuppa! Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 www.barnerommet.no hadde noen tidligere... men vet ikke om de har fortsatt, og de er litt dyre... :oP
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 åh jeg fant da vel seng der kan du tro!!! ;o) Men akk så dyre ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå