081013 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 har montert setet bak pasasjersetet, men ser at pasasjeren får litt lite plass til beina. Hvis jeg plasserer det i midten blir plassen en god del bedre. Men spørsmålet blir da; disse stroppene som skal festes på bilstolenes glideskinne, hvordan gjør du det når det skal stå i midten? tar du en festet i pasasjersetets glideskinne og en i førersetetsglideskinne og krysser dem bak seteryggen? sto ingenting om montering i midten i bruksanvisningen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ja man fester bare se selene i fører og passasjer setet, men trenger iokke krysse dem selv om det står i midten. Vet å ha dette setet i midten får man også mye bedre plass ved siden av sete bak, så du får god plass til 2 til i tillegg til arnet i midten, uten at det blir for trangt. Skal vi på lange turer setter vi dette setet i midten selv, slik at en av oss voksna får plass bak hvis det skulle være behov for det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå