Gå til innhold

Noen med tips til hva ungene kan lage i julegave til besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være noe enkelt, som passer for 3,5 og 4,5 åringer. Og helst ikke kjempedyrt....

De har malt på kopper, lerret og gryteunderlag før, laget håndavtrykk....

Og hva gjør jeg med xsvigerfamilien? skal jeg stå for gaver fra ungene til dem? (frister ikke da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

x-svigerfam får x-mann ta seg av, synes jeg....

Til svigers, hva med ei t-skjorte, kjøp ei hvit t-skjorte og la de slå seg løs med å farge og pynte på den:) Tror ikke det skal være vanskelig, må vel strykes etterpå....

Skrevet

Vel...da har jeg bare mine egne foreldre igjen da;)

Har ingen svigers lengre(takk gud)

Men har veldig god kontakt med ene xsvigersøster da, så ungene skal lage til ho :)

Men t.-skjorte.....er jo ikke noe som blir brukt....blir bare putta bakerst i skapet det....

Skrevet

hehe, mente såklart foreldrene dine:) satt i min egen lille verden her:)

Bruker de ikke t-skjorter? Nei, da er det vel liten vits....

Skrevet

sånne perler-formen man kan stryke på. jeg har fått og de blir hengt på treet hver jul. Tiltross for at mine juletrær er av det fancy slaget.Husk årstall og navn bakpå.

Skrevet

Hehe...joda, de bruker t-skjorter, men sånne som er malt på er utrolig ubehagelige å ha på... fikk et år mange sånne av mormor, som ho hadde malt på selv....fy som det stakk og klødde.... ¨Så de havna bakerst i skapet hos alle:P

Skrevet

synes x-en bør ta seg av sin familie.....

her er en ting som har vært veldig populært hos våre besteforeldre.

Ungene har malt med glassmaling på gjenomsiktige julekuler man får kjøpt på hobbybutikk. Også har jeg skrevet navn og årstall på, så har det ikke gjort noe om de har fått en ny et par år etter....

Skrevet

en annen ting besteforeldrene her synes er morro å få er t-skjorte med bilde av barnebarna på!

ellers tenkte jeg at i år skal jeg bestille koffert-merkelapper med bilde på til mine foreldre... De er nemlig glade i å reise. Lurer litt på om de skal få med bilde av seg selv eller barnebarna..

oldeforeldre har ofte fått konfekteske med bilde av oldebarna på.. det er stor stas! De har mye fint på fotoknudsen.no o.l...

Skrevet

Guttungen skal få tegne med glitterlim på rød filt som jeg skal klippe ut julehjerter av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...