Gjest Tale30 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Det var utrolig kjipt! Det var heldigvis i en parkert bil, så det var ikke stor fart, men vi kjente det i nakken. Utrolig irriterende altså. Vi skulle på besøk, og på vei inn i gaten der vi skulle kom det en bil mot oss med lysene på. Ikke pokker om han skulle rygge nei, så vi rygget da, også PANG. Vi hadde krasjet i en bil som sto dobbeltparkert. Det er så utrolig kjipt med folk som dobbeltparkerer! Den var i tillegg mørkeblå, og det var ingen gatelys der så den var helt umulig å se. Noen som vet om det faktum at han hadde dobbeltparkert kan gi oss formildede omstendigheter med tanke på forsikringen? Det er j*** kjipt å ta hele regningen for skaden når sjåføren har parkert så trafikkfarlig. Jeg rinte til føden for sikkerhetsskyld, for jeg fikk jo et lite trøkk mot magen.. ble litt fortumlet så jeg er ikke helt sikker på hvor hardt det var. De sa at det skulle veeeeldig mye til for at det skulle ha påmvirket ungen.. det ville ha vært annerledes dersom vi hadde krasjet i 50 km/t. Dette skjedde i går kveld, så det skal vel ikke være noe fare når ingenting har skjedd hittil? Kjenner spark og alt.
iznogood Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Så utrolig ergelig, da. Dessverre tviler jeg på at dere har mye å slå i bordet med når det gjelder hvordan fyren hadde parkert. Da blir det vegtrafikklovens paragaf 3 på dere. § 3. Grunnregler for trafikk. Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. Det betyr egentlig at man skal forutse det mest utrolige når man er ute og kjører. Og dere kjørte mens den andre bilen sto i ro. Så bra at det gikk bra med dere og ikke minst med magen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Uff for en kjip situasjon. Tror også dessverre at dere må ta regninga,selv om det er veldig sure penger. Ungen har det nok helt fint siden han sparker i magen:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Uff.. Jeg kræsjrygget inn i en bil da jeg var gravid.... Knuste fronten til bilen så grundig at motoren var trykket inn og den ikke kunne kjøre mer, vi punget ut 17000 direkte og slapp anmerkninger på forsikringen.. På vår bil var det bare en liten skrape så den var vel sikkert en smule mer solid. Ny bmw mot gammel opel.. Ingenting galt med magen heldigvis :-) men stoltheten min fikk en knekk, huff jeg hylgrein jo, hormoner og hele pakka, han jeg kjørte på måtte trøste meg og mannen min måtte komme og ordne opp.... Flaut...
Gjest Tale30 Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar Ja jeg regner med at vi må stå for hele kalaset. Men jeg blir virkelig møkkforbanna på folk som dobbeltparkerer. Kunne aldri ha gjort det selv, syns det er skikkelig frekt. Du som hadde krasjet selv: Huff, stakkars deg! Men veldig bra at det gik bra! Magene våre tåler vel litt er enn man kan tro i et stresset øyeblikk. Vi hadde heller ikke en skramme på bilen, men støtfangeren og lyset til han som vi krasjet i ble trykt inn. Vet ikke hva skaden vil komme på.. Det var samboeren min som kjørte. Hadde det skjedd noe med ungen så tør jeg ikke tenke på hvordan han hadde fått det i ettertid for han følte seg veldig skyldig som ikke så bilen. Jeg sa til ham at han i alle fall kan fordele skyld 50/50. En ting er jo å dobbeltparkere et sted med gatebelysning, eller om man har hvit bil. Men en mørkeblå bil i stummende mørke.. aahrg. Kommer i alle fall til å skrive i skademeldingen at den hadde feilparkert. Men dere tror at noe hadde skjedd allerede dersom det hadde gått galt ikke sant? Beskytterinstinktet er i alle fall på plass kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Hvis du kjenner spark og bevegelser, og ikke har noen smerter så går det nok bra :-) men hvis du fremdeles er usikker så spør jordmor om en liten sjekk, det skader jo ikke.
birrisj05.02.09 Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Hvis du fortsatt kjenner liv, så har det nok helt sikkert gått bra. Men be om sjekk om du er usikker. Jeg vet om noen som har kræsja og fått airbag rett i magen, men der var babyen like frisk og fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå