Gå til innhold

Dere m el-smerter, kan dette være det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig svakt riktignok, men murrer. på ene siden. minner om lett lett mensmurring.

og litt el-slim m litt brunt i? hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som el spør du meg :) Og det skal visst være helt topp med litt farge i slimet ;)

Skrevet

Ja, ikke sant! Rykter om ekstra fruktbarhet osv;)

Skrevet

Hehe, nå gjelder det å herje! :-D

Klem

Skrevet

Ja, skal ta en tørn i kveld:)

Hvordan går det med deg A1973? Hatt el?

Skrevet

hehehe høres som om du er helt på topp i fruktbarheten akkurat nå da...

Go for it sier jeg =)

Skrevet

Jepp, det skal vi i kveld:) Men vente til trollet har lagt seg (min særdeles aktive 2åring jeg snakker om).

Skrevet

Joda, her har el vært. Fikk pos. el-test, vondt i magen og kvalme torsdag kveld. Fredag formiddag var den også pos, men på fredag ettermiddag var den neg. igjen. Hadde skikkelig vondt i magen på fredagen, i går og i dag. Lurer litt på om jeg rett og slett er litt syk, for jeg pleier ikke å ha el-smerter så lenge. Jaja, time will show.

Skrevet

Hopp i høyet lille vampyr :) Heldig som har en aktiv 2-åring hjemme da :) Gleder meg til vi kan få en også!

Skrevet

Jaja, vi skal, vi skal... masekoppene;) he he.

Men vi må velge våre tidspunkt med omhu da. :)

Skrevet

Spennende å se om noen av oss blir gravide denne mnd her da :)

Vi vil jo kunne vite det temmelig på samme tid også... Tenk om vi alle er det og kan følge hverandre gjennom svangerskapet! Det hadde jo vært koselig :)

Jaaaa jeg prøver å være optimistisk jeg da ;-)

Skrevet

Det hadde vært noe twigsy!

Hvor er det dere andre bor? Er vel liten sjanse for at noen havner på samme bim-treff som meg...?

Skrevet

Vi må jo være optimistiske ;-) Nytter ikke være pessimister som blir helt deprimerte... :-)

Jeg kommer til å spinne rundt i leiligheten som en gal om jeg får en spire i magen denne pp'n! Har prøvd i et halvt år nå og truffet el så og si hver eneste gang! Men da har vi hatt masse sex hver dag. Denne gangen har vi jo spart opp litt, så jeg håper det gjør susen!!! Å..jeg vil så gjerne!!

Skrevet

Hordaland her.

Skrevet

Lille vampyr - Jeg bor i Oslo som du kanskje husker..men har familie og venner i Tønsberg..så jeg er der relativt ofte :)

Skrevet

Ja, jeg husker det:)

Joda, men tenkte mer sånn om noen bor i nærheten av hverandre, går på samme bimtreff og barseltreff etter fødsel osv:) Det er nemlig ganske hyggelig:)

Skrevet

Jeg skjønner.. Vi har jo planer om å flytte til Tønsberg, men når det blir aner jeg ikke enda.. Så det kan jo hende vi havner sammen etterhvert :)

Skrevet

Haha, vi hadde planer om annenhver dag, men turde ikke da el kom...:-D Ble noen dager på rad der ja...:-D

Jeg kommer til å bli litt gal jeg også, den dagen jeg får pos. test. Kommer neppe til å tro det, med alle de negative testene jeg har hatt før...:-D

Klem

Skrevet

He he, du får se å gjøre det før dere føder da vet du;) Så kan jeg komme og skremme deg med fødselshistorier osv:) hi hi:) neida. skal ikke være slem jeg:)

Skrevet

Lille vampyr - Jeg ER allerede skremt etter å ha sett på Jordmødrene! Selv om de ikke var kritiske... Og ble "skadet" allerede som barn da jeg rotet i skuffen til søstra mi og fant bilder fra hun fødte niesa mi...hehe... Det skulle jeg aldri ha gjort! Tror ikke jeg har sagt det til henne engang...

Skrevet

hehehe ble ganske panisk når el banket på døra mi også :) Det første jeg gjorde når jeg våknet opp var jo å spørre om typen var klar for no action..

Hadde også planer om annenhver dag men de siste to dagen har jeg vært klar for mer enn en gang om dagen - bare sånn i tilfelle det vil hjelpe på :-D

hvor lenge har du vært prøver da A1973?

Skrevet

He he, bilder av en fødsel?! Jøss, hvem vil spare på det da. Hvertfall ikke fra uheldige vinkler:)

Neida, er jo ikke så ille å føde. Og de fleste sykehus hører jo på pasientene i fh til hvor slitne de er og at de kan få smertelindring om det drar ut for lenge i tid. Bare ikke der jeg var. :(

Men man overlever og vil gjøre det på nytt, så da skjønner du jo vel at det går greit:)

Skrevet

Hvor fødte du og hva skjedde?

Jeg får helt vondt i magen av å tenke på fødsel. Kjenner bare jeg skriver om det nå at jeg får litt raskere puls. Skummelt virker det!! Men, er sikkert en opplevelse for livet..og man må jo gjennom det..hehe..

Skrevet

Haukeland eller KK. I Bergen.

Skjedde ikke noe spesielt. Men de er litt restriktive på epiduralen der. Og de har ikke noe annet av smertelindring, ingen lystgass eller noe.

Og da fødselen hadde holdt på i en 15-16 timer var jeg veldig sliten og spurte pent om litt epidural. Men da fikk jeg beskjed om at det gikk ikke pga vaktkifte av jordmødre. Og neste jordmora sa det var for sent.

Og da begynte de verste 5-6 timene. Helt utslitt og intense rier. Ingen god kombinasjon. Hadde pressrier i 1,5 time siden jeg var så sliten.

Etter fødselen ble vi lagt på venteværelse i 9 timer med beskjed hvert 30.minutt om at "bare 15 min til nå, så skal dere få et rom"...

Det hjalp ikke på en allerede utslitt familie akkurat.

Men det er jo vanlig at de hører på oss.

Og neste gang føder jeg her ved SiV. :)

Skrevet

Huff..det hørtes ikke godt ut.. Kan ikke sånt stresse lille babyen i magen også da? Hvis ting tar for lang tid og mor blir sliten?

SiV skal vel være et bra sted å føde, så det blir vel helt annerledes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...