Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Har tenkt meg lilla som farge i bryllupet, og lurer på om det er noen som er drevne på blomsternavn, som kan hjelpe meg med å nevne noen blomster i lillanyanser...
blirjegsnartmamma Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 jeg hadde lille orkide blomster i buketten min.. legger ut bilde på profilen min, så kan du se
tre_prinsesser Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Kommer litt an på hvilken lillanyanse du skal ha, men i farten tenker jeg på disse; Fresia, Krysantemum, Lisianthus, calla, hortensia, veronika, anemoner, iris, delphinium, orkide selvfølgelig, også sånne lilla som det nesten alltid er i 17. mai bukettene som kan tørkes. Det finnes masse lilla blomster, spør i en av de store blomsterbutikkene med godt utvalg av snitt. Er sikkert ikke alt som gjør seg i en sånn oppsats, og ikke alt som kan skaffes til alle årstider.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde lilla orkideer
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Det går an å få tak i lilla roser. Jeg skal ha det, i hovedsak old dutch og ocean blue (tror jeg det var) samt noen av de mørkeste orkideene (fargen heter cerise). Valgte disse fargene for lenge siden, visste ikke at det kom til å bli 'motefargen' i høst - for en gangs skyld var jeg ute med noe motegreier før det ble poppis!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Skal også ha lilla, blir nok lilla roser og/eller orkideer. Hvite og lilla:) Har planlagt å ha lilla som farge helt siden jeg sikkert var 16 Det er så fint:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 De lilla orcideene heter Wanda orcide.. Du har og phalanopsis som er mer dyp rosa. Husk at du og kan bruke perler og metalltråder for å ta igjen lillafargen. Også er hjerteranke, ceriopegia veldig fint sammen med lilla! Sikkert masse skrivefeil på de latinske navna her..men om du viser det skjønner blomsterdekoratøren hva du mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå