Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være visst.....

For to ukersiden reiste vi inn i full hast da riene startet om natten.Med de to andre har riene begynt pang om natten, første varte i 6 timer fra første tegn og 4 med nr to så denne gangen er jeg blitt anbefalt å reise så fort det begynner. Har ca 45- 60 min å kjøre uten trafikk til sykehuset.

Vi kom inn på føden og ble undersøkt, hadde ha 1-2 cm åping.... riene begynte raskt å gi seg, så vi reiste hjem.Har gått i to uker med rielignende kynnere dag og natt til og fra.

Natt til i går kom riene i gjen, 1-2 min varte de med ca 2-3 min mellom.

Kom inn og ble undersøkt og hadde da ikke mer en 3 cm.

Pustet meg igjennom 4 timer med rier... så begynte de å dabbe av.

Var så sliten at jeg sovnet og sov en god time. Etterpå gikk vi oss en tur for å se om det tok seg oppigjen....

Men det gjorde det ikke, bare masse rielignende kynnere.... så da pakket vi sakene og reiste hjem igjen.

Stakars mannen min, helt skutt.... så han fikk lagt seg nedpå noen timer før ungene kom hjem fra besteforeldre.

Jeg tok meg en deilig dusj og la meg på sofaen... god sliten.

Helt utrolig nok har jeg sovet helt fantastisk i natt. 5 timer i strekk før jeg måtte opp på do og så 4,5 timer til.... våknet så fin og opplagt i morges!

Blir kjempe spennende tid i vente de neste dagene og nettene.

Hvordan vil fødselen tilslutt arte seg.

Har termin om 3 dager, de andre to har kommet på termin dagen, den ene født kl. 0629 og den andre 0638.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss ja det var en liten luring:-) Får håpe det er rier som blir etterfulgt av fødsel neste gang! Masse lykke til! Så herlig å være så nærmt målet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...