LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Og klør det eller svir eller noe?
Anne-B. Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Kan klø. Går det over i neglen, så blir neglen helt hvit. Samboeren min tok siste tablett av en 3 mnds kur for ikke så lenge siden. Kosta, gjorde det, men det ble bra.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hmm...blir det sprekker eller blemmer eller belegg eller noe? Jeg har såkalte vinterføtter fra før (mye sprekker og tørr hud), men nå har både jeg og Guttongen fått noen partier med sånne grå død hud-felter som er som luftblemmer (så vanskelig å forklare). Er ny og frisk hud under, og ingen svie eller annet ubehag. bare lurte på om det kunne være fotsopp, siden vi begge fikk det samtidig. Men kan vel også være introduksjon av tettere fottøy etter en sommer i sandaler.
Anne-B. Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Høres ut som død hud. Det kan skrapes bort, eller så kan dere påkoste dere litt luksus ved å bestille time hos fotpleier.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 ja den luxusen ønsker jeg meg, men det får vente. Smører meg med Sholl-krem og pusser og flikker så best jeg kan fra før av, lurte bare siden Guttongen fikk det også. Men han har jo kledt på seg støvlene får godt (støvler er og blir det eneste nødvendige fottøyet i hans verden) så er nok derfor han og får det. Får prøve å lure på han litt andre sko innimellom. :-)
Anne-B. Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det kan ha noe med saken å gjøre, for da blir det press på de samme delene av foten. Samboeren min har slike utsatte steder, feks på stortærne. Jeg prøver å forklare hvor bra det kan være å ha flere par å bytte mellom, men neeei. Hehe. Du kan også kjøpe en skalpell og skrape forsiktig etter vannbad eller når du har dusja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå