Gå til innhold

Helt godterstopp!

Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av verdens største sjokomaner, elsker sjokolade og nougat å alt sånn. Namme nam, men jeg har termin 4 januar og vil gjerne at babyen skal bli født på januar framfor desember. men hvis jeg skal fortsette å fråtse sånn så blir stakkar ungen født lenge før og tjukk å feit. Ikke sunt for noen av oss at jeg skal proppe meg :-(

men det er så vanskelig å slutte helt, har klart 4 dager nå å har skikkelig søtsug. Drømmer om sjokolade, mm spesielt sånn skjell sjokolade m nougat. Herregud bli gal, tar meg selv i hele tiden prøve å finne opp ynskjyldninger for at jeg kan ta meg en sjokobit. F.eks at nå har jeg vært så flink å rydda, stakkar meg har sovet så dårlig må jo få koset meg litt jeg også o.s.v.

Trenger mere oppmuntring!

Regner med at etter en uke nå så har abstinensene gitt seg, håper det iaf:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg av de største søtmomsene i verden, så kanskje jeg er feil person til å svare ;-) Derimot har jeg røyket, så abstinenser vet jeg alt om! Det er bare å holde ut! Beklager det lite oppløftende svaret, men det er lite som kommer opp mot det man egentlig har lyst på. Det hjelper derimot å drikke et digert glass vann, og jeg drepte min sukkerdilla her for en stund siden med en DIGER bolle med salat. Masse søte frukter (veldig gode stenfrie druer om dagen) og ost og skinke i salaten. Det er mettende, det tar litt tid å spise og det demper noe av søtsuget. Det er gjerne det å dytte noe i munnen som er halve gleden, så nå som det er så mye ferske grønnsaker (gulrøtter f.eks.) så er det bare å ta de sunnere alternativene.

Det går over!

Skrevet

Så om du fortsetter og spise sjokolade så blir ungen født lenge før ??? Jau jau, man skal høre mye før ørene faller av.... Er forskjell på å snyte seg og rive av seg nesen og da.... Måtte virkelig bare få si at dette blir for patetisk og skrive om....

Skrevet

jeg spiser sjokolade for det.men ikke så mye av ganga da og det er jo ikke noe problem da.verre med en kilo pr. dag da,hehe.skal jo ikke bli stressa eller skjelven på grunn av sjokoladen.da tar jeg heller en liten bit:)for at jeg har født 3 uker før tia er nok ikke akkurat for sjokoladen da.er stor og vil ut da:)

Skrevet

Det hun mener er sikkert at om ungen blir estimert til å være veldig stor, så kan hun bli satt i gang tidligere. Hun mener nok ikke at sjokoladespising fører til for tidlig fødsel ;-)

Skrevet

Hei, jeg er også veldig glad i søtsaker. Men jeg la på meg veldig mye forige svangerskap og har ikke tenkt å gjøre det samme denne gangen. Sist gang proppet jeg i meg akkurat det jeg ville - ungen kom ikke ut før 10 dager på overtid.

Men jeg har altså bestemt meg for å begrense inntaket denne gangen. Det som hjelper meg litt, er å lage et fint fruktfat, med oppskjært annanas, druer, epler, gjerne litt nøtter. Etter å ha spist dette er ikke søtsuget like stort lenger. I tillegg så er det jo både godt og sunt. Kanskje prøve det? Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...